| 

Poslovne priložnosti

Kje je še prostor za oglaševanje?

Kje je še prostor za oglaševanje?

Vsak podjetnik se je vsaj enkrat na svoji poslovni poti že srečal s podobnim vprašanjem: Kje oglaševati, da dosežem svojo ciljno publiko? Tudi sama sem večkrat premišljevala o kakšnih novih, nevsakdanjih in opaznih mestih za oglaševanje produkta, storitve ali izgradnjo blagovne znamke. Sprijaznimo se: oglaševanja na Jumbo plakatih na križišču Dunajske ali Celovške ceste si vsak pač ne more privoščiti. Enako velja za televizijske oglase in tudi nekatere tiskane oglase. Tovrstno oglaševanje zahteva dobro ekipo, ki vas bo navdušila z dobro idejo in le-to tudi kakovostno realizirala. Poleg tega so zunanje oglasne površine ob glavnih prometnicah, tv-oglasi in "tiskovine v vsak nabiralnik" namenjene kar najširši množici populacije. Manjša podjetja pa se večinoma poslužujejo bolj ciljanega oglaševanja, saj se z zožanjem ciljne publike zmanjša tudi cena oglaševanja. Zakaj ne bi nove revije za moške ali najnovejše GPS-naprave ( v smislu - mi vemo kje ste pustili svoj avto) oglaševali na kozarcih za pivo/whiskey? Zakaj ne bi najnovejšega modela Mercedesa ali spletnega portala za podjetnike(!) oglaševali na igrišču za golf (na zastavi pri 18. luknji)? Zakaj ne bi frizerskega salona, specializiranega za otroke oglaševali v otroški reviji ali na helijevih balonih, kreme za sončenje na vstopnicah na portoroško plažo, taksi podjetja na ceniku nočnih lokalov? Možnosti je veliko, pravzaprav neomejeno. Spodbujati se moramo k individualnosti in uporabi domišljije, kajti vsako podjetje, vsak izdelek in vsaka storitev je univerzalna. Vsi pa bi želeli doseči predvsem tisto populacijo, kateri je naš oglas namenjen.
Preden se lotite oglaševanja, torej premislite - ustaljene poti niso vedno optimalne!

Tina P. - poslovni-bazar.si

 

sorodni članki