| 

Uporabne informacije

Da se na delovnem mestu ne ujamete v past!

Da se na delovnem mestu ne ujamete v past!

03.11.2010 ob 09:56

Vsak izmed nas se v svojem osebnem življenju kot tudi v službi občasno poslužuje "malih laži", "prikritih resnic", "zamolčanih sporočil", s katerimi nikogar zares ne prizadenete, a si olajšate celotno situacijo. Saj koga pa zares gane, če se mu opravičimo, da smo pozabili odgovoriti na njegov e-mail, da nismo prejeli fax sporočila, saj gre le za malo laž in za že oguljeno frazo in izgovor, ki mu nihče več ne verjame!? Pazite le, da se z izgovori ne zapletete pregloboko in da ne naredite prevelike napake, s katero lahko sabotirate delo svojih sodelavcev ali padete v lastno past in celo izgubite službo. Zato vam predlagamo, da se izogibate naslednjih desetih "malih službenih grehov".

1. Krasti.
Če mislite, da vam po vseh teh letih dela v podjetju, pripada nekaj pisarniškega inventarja in da ga lahko odnesete tudi domov, se o tem raje prepričajte. Tudi le eno pisalo ali paket CD zgoščenk, ki jih odnesete domov brez vprašanja, je lahko kraja. Kraja na delovnem mestu ne le, da je prekršek, pač pa vas lahko stane tudi vaše službe.

2. Zvračati krivdo na sodelavca.
Zvračati krivdo na sodelavce, za napake, ki ste jih storili sami, je nepošteno, otročje in neodgovorno. Je že res, da vas bo priznanje kakšne napake spravilo v zadrego: je pa priznanje zato odraz zrelosti in odgovornosti. Poleg tega bo zadrega manjša, če priznate sami, kot da vas dobijo, da ste se zlagali in zvrnili krivdo na sodelavca, da bi prikrili svojo nesposobnost.

3. Širiti (neresnične) govorice.
Ko slišite neko "sočno" novico, vas preplavijo čudni mešani občutki! Najraje bi jo vsem povedali. Zadržite se! Tudi če slišite še tako zanimivo novico, jo ne prenašajte naprej, še posebej ne, če se niste prepričali o njeni istovetnosti!

4. Se izgovarjati, da ste bolni, čeprav ste popolnoma zdravi.
Če ste zjutraj zbudite slabe volje, brez elana ... ne izgovarjajte se na bolezen. Ne jemljite bolniške po nepotrebnem, še posebej, če bodo morali vaši sodelavci opraviti vaše delo namesto vas! To odraža neodgovornost in brezbrižnost do vašega podjetja in sodelavcev. Spraviti se k sebi, stisnite zobe in pomislite na to, da niste sami na tem svetu. Če ne gre drugače, povejte po resnici, v kakšen stanju ste in si vzemite dopust!

5. ... In hoditi v službo, ko ste zares bolni.
Ne hodite v službo, če ste zares bolni. Nihče ne mara vaših "bacilov"! Poleg tega ne boste učinkoviti in skoncentrirani v takšni meri, kot v zdravem stanju. Zato ostanite doma! Tudi sodelavci vam bodo hvaležni, da jih ne izpostavljajte virusom po nepotrebnem.

6. Zlorabljati pisarniško opremo.
Kar bi zajemalo: predolge osebne telefonske pogovore, pošiljanje na desetine e-mailov svojim prijateljem, kopiranje 100 vabil na svojo poroko ali rojstno dnevno zabavo, kopiranje hčerine šolske knjige s 300 stranmi, uporabljati računalnik za risanje načrta svoje nove hiše ...

7. Zaplesti sodelavce v vaše osebne probleme.
Ne zapletajte svojih sodelavcev v vaše osebne probleme. Je izredno moteče, neprofesionalno in ne sodi v službo! Če imate večje osebne probleme, ki vas ovirajo pri vašem delu in koncentraciji, se pogovorite s strokovnjaki! Če je potrebno si v službi vzemite prosto in rešite osebne probleme v svojem prostem času!

8. Biti preveč "domači".
V službi ohranite diskretno in poslovno obnašanje. Enako velja za obleko, ki jo nosite v službo. Ne glede na to, koliko časa ste že v podjetju, ali je vaš šef zelo "kul", in vaši prijatelji lahko hodijo v službo v kavbojkah, ali pa ste prejšnjo noč ponočevali do jutranjih ur, pridite v službo urejeni, v čistih oblačilih, z urejeno pričesko in kar se da dobre volje.

9. Osvajati svojega šefa.
Nikoli ne osvajajte svojega šefa! Redko se konča s srečnim koncem. Razen, če ste pripravljeni prenesti posledice zavrnitve in celo morebitne odpovedi delovnega razmerja! Poleg tega romanca med šefom in zaposlenim prinaša sumljive poglede, govorice, dvome v vaše sposobnosti in pridobljene nagrade in pohvale ter kup drugih neprijetnosti.

10. Osvajati svoje zaposlene.
Enako velja v obratni situaciji. Poleg pa se vam lahko obeta še tožba za spolno nadlegovanje!


Povzeto po: http://www.msn.com, CareerBuilder.com written By Mary Lorenz

sorodni članki


Komentarji: 0 

Dodajte komentar


Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Sreda
od 14 do 29 °C

Četrtek
od 16 do 30 °C

Petek
od 16 do 26 °C

Sobota
od 15 do 29 °C

Anketa

Se vam zdi vaša spletna stran učinkovita?
Da
Ne
Kako naj pa to vem?
Je nimam

    rezultat