| 

Postal sem podjetnik

Gorenjska gazela 2010: znani so trije nominiranci

Gorenjska gazela 2010: znani so trije nominiranci

30.09.2010 ob 14:21

Metodološka komisija je izmed kandidatov z glasovanjem izbrala tri nominirance, ki se bodo v četrtek, 30. Septembra 2010, v hotelu Špik v Gozdu Martuljku potegovali za laskavi naziv Gorenjska gazela 2010. Nominiranci po abecednem vrstnem redu so: arhitekturni biro Protim Ržišnik Perc, podjetje Seaway Group, kjer izdelujejo jadrnice ter založba Učila International.

Protim Ržišnik Perc
Protim Ržišnik Perc je plod sodelovanja arhitektov, ki sta po študiju nadaljevala samostojno podjetniško pot. Direktor Andrejas Ržišnik je prevzel marketing, Andrej Perc pa arhitekturo. Delujejo na področju projektiranja in svetovanja, projekte pa vodijo od prvih konceptualnih zasnov, zastopanja pri pridobitvi upravnih dovoljenj in projektiranja do organizacije in nadzora izvedbe. Storitve interdisciplinarno in ob tesnem sodelovanju izvajajo arhitekti in inženirji. Podjetji sta povezani tako, da tvorita krovno družbo in dve hčerinski družbi. To jima omogoča, da znižujejo stroške skupnih služb, hčerinski podjetji pa se osredotočata na svoj »core bussiness«. Pri ustanavljanju hčerinskih podjetij so imeli zaposleni priložnost postati solastniki, kar za zaposlene pomeni dodatno motivacijo. Za vsakega sodelavca v skladu z merili in z njihovimi pričakovanji oblikujejo načrt osebnega razvoja, začrtajo torej cilje in sledijo njihovemu uresničevanju.

Seaway Group
Čeprav so jadrnice bratov Jakopin na trg začele prihajati že leta 1983, sta samostojno podjetje, Seaway Group, ustanovila na prelomu tisočletja. Proizvodnim prostorom v Zgoši pri Begunjah so lani dodali še ladjedelnico za večje luksuzne jadrnice v italijanskem Tržiču. V snovanju njihovih jadralskih izdelkov sodeluje več kot 300 ljudi z vsega sveta. Najhitreje projektirajo plovilo od ideje do prototipa, saj v enem letu lahko izdelajo dve novi plovili. So strateški razvojni partner svetovnim proizvajalcem jadrnic Beneteau, Bavaria in Elan. Poznavanje zakonitosti vodnih plovil in vetrov že prenašajo na področje izdelave vetrnih elektrarn. Med letoma 2004 in 2009 je bil indeks rasti podjetja 297. Seaway je največji svetovni proizvajalec luksuznih jadrnic Shipman iz ogljikovih vlaken, njihovo hibridno motorno plovilo GeenLine se letos ponaša z nazivom jadrnica leta, 180 prodanih jadrnic pa predstavlja največjo svetovno prodano floto letos.

Učila International
Ljubezen do knjig je Srečka Mrvarja privedla do ideje o ustanovitvi lastne založbe. Najprej so Učila v začetku devetdesetih let izdajala literaturo za otroke, učila in učne pripomočke, z leti se je njihovo ciljno občinstvo razširilo na mladostnike in odrasle. Podjetje je preboj doživelo leta 2001, ko so ustanovili Učila International z vizijo, da podjetje poskrbi za celoten proizvodni proces in transport – od izdaje knjige do bralčevih rok. Že naslednje leto so svoj knjižni program prevetrili z ustanovitvijo knjižnega kluba Felix in odprtjem prve lastne knjigarne. Podjetje je imelo med letoma 2004 in 2009 indeks rasti prihodkov 243. Zdaj imajo šest knjigarn, štiri v Ljubljani in po eno v Mariboru in Kranju. Leta 2004 so na slovenski trg uspešno uvedli blagovno znamko Žepna knjiga, ki je omogočila bralcem, da so za nizko ceno dobili kakovostno knjigo. V založbi Učila izdajo že blizu 300 različnih knjižnih izdaj na leto, njihova zbirka Žepna knjiga pa danes obsega že več kot 400 naslovov. Vodstvo podjetja je prepričano, da so lahko sodelavci kreativni in inovativni, če jim zaupajo in pri delu pustijo svobodo.

Podrobnejše informacije o projektu Gazela 2010 so na spletni strani www.gazela.com, kjer najdete tudi medijsko središče s fotografijami.
 

sorodni članki


Komentarji: 0 

Dodajte komentar


Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Sreda
od 14 do 29 °C

Četrtek
od 16 do 30 °C

Petek
od 16 do 26 °C

Sobota
od 15 do 29 °C

Anketa

Se vam zdi vaša spletna stran učinkovita?
Da
Ne
Kako naj pa to vem?
Je nimam

    rezultat