| 

Postal sem podjetnik

Savinjsko -zasavska gazela 2010 - Znani 3 nominiranci

Savinjsko -zasavska gazela 2010 - Znani 3 nominiranci

Metodološka komisija je izmed štirih kandidatov z glasovanjem izbrala tri nominirana podjetja, ki se bodo v četrtek, 9. septembra, v Celjskem domu v Celju potegovala za laskavi naziv savinjsko-zasavska gazela 2010. Nominiranci po abecednem vrstnem redu so: družinsko trgovsko podjetje JAGROS, KLS, podjetje specializirano za razvoj in proizvodnjo komponent za avtomobilsko industrijo, ter MIK, izdelovalec stavbnega pohištva, ki je bilo med nominiranci za regijsko gazelo že lani.

JAGROS
Je zasebno družinsko trgovsko podjetje, ki deluje večinoma na severovzhodu Slovenije dobra tri desetletja in se redno uvršča med gazele. Podjetje ima danes 290 zaposlenih in ustvarja več kot 50 milijonov prihodkov na leto, indeks rasti med letoma 2004 in 2009 je bil 269. Gre torej za podjetje s preudarno in trajnostno naravnano rastjo. Njegova glavna gonilna sila je Franc Jager, ustanovitelj in direktor podjetja, ki svoje posle počasi predaja sinovom. Podjetje raste generično - postopno s širjenjem na slovenskem trgu ter s povečevanjem obsega prodaje in z optimizacijo procesov nabave in prodaje. Svoje trgovine imajo za zdaj samo na slovenskem trgu, razmišljajo pa o vstopu na srbski trg. Njihova maloprodaja zajema živilske izdelke in neživilske, kot sta tehnično blago in tekstil, v večjih centrih uvajajo tudi gostinsko ponudbo. Pridobili so standard kakovosti ISO 9001, vendar nameravajo razviti lasten Jagrosov sistem spremljanja notranjih procesov in spremljanja kakovosti. Med ključnimi vrednotami podjetja so močna usmerjenost na kupca, spremljanje njihovih potreb in zahtev ter spoštovanje zaposlenih.

KLS
Podjetje KLS je eno izmed najbolj avtomatiziranih in robotiziranih podjetij za izdelavo zobatih, signalnih in masnih obročev za vztrajnike motorjev za avtomobilsko industrijo. Izvaža kar 81 odstotkov izdelkov, med drugim desetino na Kitajsko. Tržni delež KLS pri proizvodnji zobatih vencev v Evropi je 40-odstoten, v svetu 12-odstoten. Več kot 90 odstotkov proizvodnih procesov je avtomatiziranih oziroma robotiziranih. Leta 1974 ustanovljeno podjetje je med letoma 2004 in 2009 zabeležilo indeks rasti 266,73. Njihovi proizvodi so vgrajeni v avtomobile 26 avtomobilskih znamk, kot so Peugeot-Citroen, Ford, Toyota, Renault, BMW, Fiat, Audi, Volkswagen ... Vodstvo se z direktorjem Mirkom Straškom na čelu zaveda, da so zelo pomemben kapital podjetja zaposleni, zato v njihovo izobraževanje in usposabljanje ter razvoj novih izdelkov in proizvodnih procesov konstantno vlagajo do pet odstotkov celotnih letnih prihodkov. Leta 2005 so pridobili priznanje dobavitelj leta, ki jim ga je izmed 5000 dobaviteljev dodelil avtomobilski koncern Schaeffler Group.

MIK
Med nominiranci za savinjsko-zasavsko gazelo je bilo že lani, v projektu Zlata nit pa so bili prepoznani tudi kot eden najboljših zaposlovalcev med srednje velikimi podjetji. Ključne konkurenčne prednosti MIK so tehnično dovršeni produkti, ponujanje celotne rešitve (ne samo produkta) in lastna prodajna mreža, ki jo predstavlja mreža lastnih in prodajnih salonov v kombinaciji z ekipo svetovalcev - prodajno-tehnične ekipe. Direktor Franci Pliberšek je prepričan, da jim bosta trdo delo in izobraževanje tudi v prihodnosti zagotavljali dobre rezultate. Od leta 2003, ko so izdelali 19.000 oken na leto, so proizvodnjo oken podeseterili, saj izdelajo že do 550 oken na dan. Večino prometa, skoraj 90 odstotkov, ustvarijo v Sloveniji, preostalo desetino predstavljajo tuji trgi. Delež izvoza nameravajo v prihodnjih treh letih povečati na 30 odstotkov. Kot proizvajalec energijsko učinkovitega stavbnega pohištva so se na trgu uveljavili z inovativnimi rešitvami, kot sta MIKrovent - patentirana rešitev, ki omogoča boljšo pretočnost zraka v prostoru, ter Energijska okna, ki vračajo zraku v prostoru njegove naravne lastnosti. Cilje dosegajo s pomočjo izdatnega notranjega in zunanjega izobraževanja.
 

sorodni članki