| 

Uporabne informacije

Pazite pri oglaševanju na spletu!

Pazite pri oglaševanju na spletu!

01.09.2010 ob 13:31

Gotovo pogosto razmišljate o tem, kako povečati prodajo v vašem podjetju in zaslužiti več. Ni dvoma, da je danes splet eden izmed tistih komunikacijskih in marketinških kanalov, ki vam lahko z najnižjimi stroški pomaga na poti do tega cilja. V zadnjem času je predvsem popularen iskalniški marketing na Googlu, kar je sicer popolnoma logično, glede na to, da je prek iskalnika moč najbolj natančno doseči vašo ciljno publiko, ko je le-ta že tako rekoč v nakupnem procesu. Nujno pa gre poudariti, da je za oblikovanje dobre in učinkovite spletne oglaševalske akcije potrebno ogromno truda in predvsem strokovnega znanja. Z napačnimi odločitvami na spletu je mogoče izgubiti veliko denarja in časa, s pravim vodenjem in spremljanjem akcije pa se vam investicija v oglaševanje zagotovo večkratno povrne.

Torej, vrnimo se na začetek, na postavitev vaših ciljev. Želite povečati prodajo in slej ko prej vam postane jasno, da bo potrebna dodatna promocija oz. oglaševanje. Ker se danes bolj ali manj vsi pogovori glede oglaševanja gibljejo okoli spleta, se tudi vi odločite poskusiti. Vendar, kako začeti? Komu zaupati tako pomembno nalogo, kot je skrb za večanje prihodkov vašega podjetja? Težka in predvsem odgovorna odločitev. Kar nekaj je takih primerov, ko so se v podjetju sami odločili ustvariti in voditi svojo spletno oglaševalsko akcijo. V miselnosti, da je ustvarjanje akcije in njeno vodenje preprosto, so v oglaševanje vložili nekaj truda in veliko denarja, iztržili pa zelo malo. Ko so vodenje akcije predali strokovnemu izvajalcu, se je štrošek oglaševanja bistveno zmanjšal, učinek pa povečal.

Ob iskanju izvajalca vašega spletnega oglaševanja se je predvsem potrebno zavedati, da je nujno poiskati podjetje, v katerem boste videli poslovnega partnerja in ne zgolj “tehničnega” izvajalca – načrtovanje in izvedba spletnega oglaševanja sta namreč dolgoročen proces, ki ga je potrebno vseskozi spremljati in negovati, če želimo doseči želene rezultate. Pomemben podatek ob izbiri partnerja so gotovo njegove reference in priporočila, ki vam dejansko največ povedo o znanju, sposobnostih in poslovnih odnosih potencialnega partnerja. Kar zadeva oglaševanje na iskalniku Google, je smiselno še preveriti, katero podjetje ima pridobljen status Googlovega certificiranega partnerja v programu AdWords. Na tem mestu bodite predvsem pozorni na podjetja, ki z lažnim prikazovanjem certifikata zavajajo javnost. Mimogrede, Google lažno prikazovanje certifikata v svojih pravilnikih striktno prepoveduje. Trenutno je v Sloveniji le pet podjetij s pridobljenim certifikatom, eno od njih je seveda tudi agencija noviSplet.com, ki na trgu nastopa z blagovno znamko oglasujSplet.com. Naj še omenim, da Googlovega certifikata ni lahko pridobiti – potrebno je opraviti kar dva strokovna izpita, ki sta vse prej kot lahka in zahtevata zelo dobro poznavanje oglaševanja na spletu.

Spletno oglaševanje danes nosi največji potencial v celotnem oglaševalskem kolaču, čeprav se veliko podjetij tega žal še ne zaveda. Varčevati je potrebno na stvareh, v katerih ni videti prihodnosti in koristi za vaše poslovanje in ne na področju oglaševanja na spletu, kjer se vam investicija s pravim strokovnim pristopom in vodenjem zagotovo lahko večkratno povrne.

 

Tina Alpner, oglasujSplet.com


 

sorodni članki


Komentarji: 8 

Dodajte komentar


Miha | 28.09.2010 ob 18:28
Skoraj preveč ponudnikov je na trgu in težko je ločiti dobre od slabih. Samo certifikat je premalo. Sam dobivam skoraj 5 ponudb tedensko, več sem jih tudi sprobal, v večini primerov sem bil nezadovoljen. Moram priznati, da sem imel s podjetjem CEDA vrhunske izkušnje, saj so mi izdelali strategijo (prvi, ki to dobro znajo), ki se izjemno dobro obnese (za prodajo, brand,...). Za vsakega zahtevnega oglaševalca priporočam prav njih...
egon s | 24.09.2010 ob 11:57
S tino sodelujemo že več kot leto dni, in nam odlično vodi kampanje na googleu.
Luigi | 03.09.2010 ob 00:45
NoviSplet.com je zakon. Najboljša ekipa z največjimi mojstri, ki do potankosti poznajo svetovni splet in z njim povezane skrivnosti. Toplo priporočam!
igor | 02.09.2010 ob 18:51
Hvala za informacijo. So me pa pred kratkim res kontaktirali iz omenjenega podjetaj. Sedaj vem,da se jim bom samo zahvalil.
ata | 01.09.2010 ob 20:06
evo popolnoma na mestu. iz prve roke povem, da me je agencija pošteno našponala z google kampanijo. nobenih poročil, google analitics blokiran, nobenega odziva... še po vezah sem si moral izborit, da so mi kampanijo ugasnil, ker google ne dopušča dveh vzporednih. mah pa kaj čem ovinkart... CEDA d.o.o. so šalabajzarji - totalni!
Miro | 01.09.2010 ob 14:09
Sem našel seznam slovenskih podjetij, ki so certificirani partnerji Googla:
https://adwords.google.com/professionals/search/query?bdgt=1000&crncy=EUR&gl=si&geo=country&gcs=&indvq=&lr=en&awh=
Mojca | 01.09.2010 ob 14:04
Se strinjam z Robertom!
Robert Novak | 01.09.2010 ob 14:03
Se popolnoma strinjam s tem, da je potrebno glede oglaševanja na Googlu zaupati le podjetjem, ki so certificirani partnerji Googla!
Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Sobota
od 8 do 21 °C

Nedelja
od 10 do 19 °C

Ponedeljek
od 11 do 16 °C

Anketa

Ste inteligentni?
Da, imam se za pametnejšega od večine
Mislim, da sem povprečno inteligentna oseba
Inteligenca ni najpomembnejša, imam mnoge druge vrline
Ravno prav, da lahko izpeljem vse, kar si zamislim

    rezultat