| 

Aktualno

Audi A7 - eleganca in učinkovitost

Audi A7 - eleganca in učinkovitost

Emocionalen dizajn, športni značaj in inovativne tehnologije: Audi z novim modelom A7 Sportback vstopa v nov tržni segment. Ta veliki petvratnik z dinamično napetim zadkom združuje najboljše lastnosti treh avtomobilskih tipov: je športno-eleganten kot kupeji, udoben kot limuzine in praktičen kot karavani.

 

 

A7 Sportback je utelešenje visoke tehnologije. Njegova karoserija je zaradi številnih aluminijastih komponent zelo lahka. V izdelavi elegantne notranjosti se odseva rokodelska kakovost. Vsi štirje V6-motorji združujejo kultivirano moč in najsodobnejšo učinkovitost – pri 3.0 TDI s 150 kW (204 KM) in menjalnikom multitronic znaša emisija CO2 samo 139 g/km. Športno podvozje prinaša nekaj novih rešitev, denimo elektromehansko servokrmiljenje. Na področju asistenčnih sistemov in informacijsko-razvedrilne opreme novi luksuzni kupe izkazuje Audijevo tradicionalno inovativnost.

Audijev petvratni kupe združuje športni značaj in suvereno udobje za dolge vožnje. V potniški kabini je nivo hrupa tudi pri hitrih vožnjah po avtocesti zelo nizek, pri dodajanju plina šestvaljni motorji s kultiviranim zvokom razkrivajo svojo moč.

Tudi naravnost odlično udobje vožnje prispeva k ozračju umirjenega ugodja, ki je rezultat temeljite medsebojne usklajenosti vseh komponent, hidravličnega blaženja na vpetjih prem in agregatov ter visoke togosti karoserije. Ta je v veliki meri izdelana iz aluminija in visokotehnoloških jekel ter je izredno lahka in varna. Velik prtljažnik se lahko pohvali z velikim pokrovom, ki se visoko odpira, tako da je zlaganje prtljage res enostavno. Prtljažnik je izjemno uporaben: njegova prostornina znaša v osnovi 535 litrov, če podrete zadnje sedežno naslonjalo, pa se poveča na 1390 litrov.

 
A7 Sportback, ki bo pri trgovcih v Nemčiji naprodaj od jeseni dalje za ceno od 51.650 evrov naprej, je model, s katerim Audi uvaja nove oblikovalske poteze – poteze, ki izražajo eleganco in veliki slog. Petvratni kupe meri v dolžino 4,97 metra, v širino 1,91 metra, v višino pa le 1,42 metra. Njegov dolgi pokrov motornega prostora, kratek sprednji previs, dolga medosna razdalja, športno položna C-stebrička in poševen zadek ustvarjajo dinamično celostno podobo. Petvratni kupe trdno in mogočno stoji na cesti – kot pravi atlet.

Opcijski LED-žarometi dodatno prispevajo k prepoznavnosti Audija A7 Sportback – v njih so za funkcije vseh luči uporabljene svetleče diode, ki so energijsko zelo varčne. Sicer pa je vozilo serijsko opremljeno z biksenonskimi žarometi in zadnjimi lučmi z LED-tehnologijo. V nove žaromete je bila poleg tega integrirana tudi t. i. vsevremenska funkcija, ki nadomešča klasične meglenke.

V notranjosti Audija A7 Sportback se nadaljuje športno navdahnjena zasnova zunanjosti – tudi tu Audi dokazuje svoj vodilni položaj na področju avtomobilskega dizajna. Značilen element notranjosti je t. i. obodni lok, vodoravna linija, ki zaobjema voznika in sovoznika ter obema daje občutek varnega ugodja. Na armaturni plošči najbolj izstopa valovita dekorativna letev z integrativno dinamičnostjo.

V notranjosti je vsaka podrobnost izdelana z največjo skrbnostjo; kakovost izdelave je na ravni rokodelske umetnosti. Sedeži so po želji lahko odeti v kakovostno Audijevo usnje, za sprednja dva sta opcijsko na voljo tudi funkcija prezračevanja in masažna funkcija. Celotno notranjost elegantno zaokroža opcijska ambientna osvetlitev.

Enako kot Audijev paradni konj, model A8, tudi A7 Sportback odlikuje nova dimenzija tehnične inteligence z logično, intuitivno ergonomijo in enostavnim konceptom upravljanja. Izpopolnjeni upravljalni sistem MMI z osrednjim krmilnim gumbom in zmanjšanim številom tipk je sestavni del serijske opreme; dodatno pa je možno naročiti denimo novi projekcijski sistem zaslona, ki najpomembnejše informacije projicira na vetrobransko steklo. MMI touch pomeni povezavo navigacijskega sistema s trdim diskom in površine, ki je občutljiva na dotik in služi za enostaven vnos ukazov. Z njo lahko voznik izvaja številne funkcije – s prstom lahko nanjo npr. napiše črke navigacijskega cilja ali telefonsko številko.

Če se odločite za naročilo avtotelefona s tehnologijo Bluetooth online, vam spletne storitve v povezavi z Googlom omogočajo, da v vozilu dostopate do interneta. Modul UMTS omogoča predvajanje posnetkov in informacij iz aplikacije Google Earth na avtomobilskem zaslonu ter jih kombinira z izbrano navigacijsko potjo. Točke WLAN omogočajo vzpostavitev povezave s prenosnimi napravami. Poleg Bose Sound Systema je vrhunec v ponudbi HiFi opreme t. i. Advanced Sound System proizvajalca Bang & Olufsen z močjo 1.300 W in 15 zvočniki.

Vrhunski navigacijski sistem deluje v tesni povezavi z drugimi opcijskimi asistenčnimi in varnostnimi sistemi Audija A7 Sportback. Podatke o izbrani poti posreduje krmilnikom za žaromete, za avtomatski menjalnik in za sistem adaptive cruise control s funkcijo Stop & Go. Tako lahko ti sistemi prepoznajo kompleksne scenarije. Varnostni paket Audi pre sense lahko v mnogih primerih prepreči nezgodo ali omili njene posledice. Novi asistenčni sistem Audi active lane assist vozniku pomaga vzdrževati smer vožnje, medtem ko mu parkirni sistem z novo krmilno avtomatiko pomaga vrteti volan pri parkiranju.

Za začetek so pri Audiju za A7 Sportback pripravili štiri zmogljive, kultivirane V6-motorje, dva bencinska in dva TDI, z razponom moči od 150 kW (204 KM) do 220 kW (300 KM); s svojo suvereno učinkovitostjo v tem avtomobilskem razredu vsi postavljajo nova merila. Novi 3.0 TDI s 150 kW (204 KM) in menjalnikom multitronic se v povprečju zadovolji s 5,3 litra goriva na 100 km – to ustreza emisiji CO2 samo 139 g/km. Vsi motorji imajo integriran Audijev inovativni toplotni management, rekuperacijski sistem in sistem start-stop.

K visoki učinkovitosti Audija A7 Sportback nedvomno prispeva tudi serijski avtomatski menjalnik. Glede na izbrani motor sta na voljo dva tipa menjalnika: brezstopenjski multitronic prenaša moč na sprednji kolesni par, medtem ko je 7-stopenjski S tronic predviden za kombinacijo s stalnim štirikolesnim pogonom quattro. Ta ima v najnovejši različici sredinski diferencial s kronskimi zobniki in selektivno krmiljenje pogonskega momenta za vsako kolo posebej.

Pogonski sistem deluje zelo prilagodljivo in dinamično. Opcijski športni diferencial lahko pogonsko moč aktivno porazdeljuje med zadnjima kolesoma.

Tudi za podvozje je značilna povezava športne natančnosti in luksuznega udobja. Za Audi A7 Sportback so v ponudbi velika platišča oz. pnevmatike s premorom od 18 do 20 col. Kolesna vodila so izdelana iz aluminija. Za krmiljenje se uporablja novo razviti servo volan z elektromehanskim gonilom, ki zagotavlja visoko učinkovitost. V serijsko opremo je vključen sistem za uravnavanje vozne dinamike z imenom Audi drive select, ki ga lahko po želji nadgradite z zračnim vzmetenjem (adaptive air suspension), vklj. z uravnavanim blaženjem.

Audi A7 Sportback bo prišel v Slovenijo novembra letos.


Kratek pregled
Audi A7 Sportback

Dizajn in karoserija
- eleganten kupejevski dizajn s štirimi vrati in velikim pokrovom prtljažnika, ki se visoko odpira in ima serijsko funkcijo električnega odpiranja/zapiranja
- dolžina 4,97 metra, prilagodljiv prtljažnik s prostornino do 1390 litrov
- opcijsko LED-žarometi; serijsko biksenonski žarometi in zadnje luči z LED-tehnologijo
- lahka karoserija, velik delež aluminija in visokotrdnostnih jekel

Notranjost in upravljanje
- elegantne, sodobne linije, izdelava na ravni rokodelske kakovosti, prefinjene barve in materiali, nov tip lesenih dekorativnih elementov
- serijska tipka za zagon motorja (Engine-Start-Stop)
- za sprednja sedeža po želji funkcija prezračevanja in masažna funkcija
- serijski upravljalni sistem in radio MMI, opcijsko na voljo projekcijski sistem zaslona
- po želji MMI navigacija plus s pisalno površino MMI touch in velikim 8-colskim zaslonom, spletne storitve v povezavi z Googlom, Audi music interface in Bang & Olufsen Advanced Sound System
- po želji paket ambientne osvetlitve z LED-tehnologijo v stropnem modulu, obrobno osvetlitvijo sredinske konzole in osvetlitvijo vstopnih letev
- najsodobnejši varnostni in asistenčni sistemi, kot so Audi pre sense, adaptive cruise control s funkcijo Stop & Go, Audi active lane assist, asistenca za nočni vid, prepoznavanje prometnih znakov in parkirni sistem s krmilno avtomatiko
- visokoučinkovita klimatska naprava z varčnejšo porabo goriva

 
Motorji
- štirje zmogljivi in visokoučinkoviti V6-motorji – dva bencinska in dva TDI, z razponom moči od 150 kW (204 KM) do 220 kW (300 KM)
- vsi motorji imajo integriran toplotni management, sistem start-stop in rekuperacijo
- 3.0 TDI s 150 kW (204 KM) in menjalnikom multitronic (s pogonom spredaj) ima emisijo CO2 samo 139 g/km

Prenos moči
- modeli s pogonom spredaj so kombinirani z menjalnikom multitronic, modeli s pogonom quattro pa imajo 7-stopenjski S tronic
- pogon quattro ima sredinski diferencial s kronskimi zobniki in selektivno krmiljenje pogonskega momenta za vsako kolo posebej
- opcijski pogon quattro s športnim diferencialom omogoča aktivno porazdeljevanje moči na zadnji premi

Podvozje
- kompleksna konstrukcija podvozja, vodila iz aluminija
- novo razvito elektromehansko servokrmiljenje z visoko učinkovitostjo
- serijski asistenčni sistem Audi drive select
- opcijsko zračno vzmetenje (adaptive air suspension) z uravnavanim blaženjem
- kolesa s premerom od 18 do 20 col, zmogljive zavore

 

sorodni članki