| 

Poslovne priložnosti

Kakšna naj bo spletna stran?

Kakšna naj bo spletna stran?

03.06.2010 ob 10:41

Vsako podjetje, ki želi doseči prepoznavnost in seveda stranke tudi izven štirih sten svojega poslovnega prostora, mora dandanes poskrbeti tudi za predstavitev na spletu. Z upoštevanjem naštetih sedmih pomebnih pravil pri izdelavi spletne strani, boste obiskovalcem omogočili prijazen "sprehod" po vaši strani, vašemu podjetju pa veliko večji zalogaj potencialnih strank in visok procent pretvorbe le-teh v kasnejše stranke in kupce.

1. Izogibajte se uvodnim ("intro") stranem
Uvodna stran je prva stran, na katero pride obiskovalec, ko obišče vaše spletno mesto. Ker vemo, da je prvih nekaj sekund najbolj "kritičnih" pri obisku posameznega spletnega mesta, ne dovolite, da bi v tem času obiskovalec našel razlog za pritisk na gumb "nazaj".

Intro strani običajno vsebujejo lepo sliko in sporočilo, kot je; "dobrodošli" ali "vstopi. In v bistvu je to pravzaprav vse, kar so - lepe slike, brez pravega namena. Ne otežujte dela vašemu obiskovalcu! Takoj navedite koristi in prednosti, ki jih bo pridobil v sodelovanju z vašim podjetjem ter omogočite enostaven in prijazen ogled vaše spletne strani.

2. Ne pretiravajte z bannerji
Obiskovalce poskusite na prijazen način prepričati, naj postanejo vaše stranke in naj ne dobijo občutka, da se jih v nakup izdelka ali storitve sili.

Oglasi znajo biti moteči, zmanjšujejo kredibilnost spletne strani, zmanjšujejo vidljivost in pregled in zavzemajo prostor za koristnejše vsebine.

3. Jasna in preprosta navigacija po strani
Ena glavnih lastnosti kvalitetne spletne strani je zelo jasna in enostavna navigacija po strani, ki jo lahko uporablja tudi majhen otrok ali popolnoma neizkušen spletni uporabnik. Eden glavnih razlogov za hitro zapuščanje spletnih strani je prav nepregledna, nejasna ali nedelujoča navigacija.

4. Stran ne preobremenite s slikami in drugim materialom z veliko datotečno velikostjo
Slikovni in video material na strani ponudite na posebnih podstraneh, kjer bo obiskovalec pričakoval nekoliko daljše "nalaganje" strani. Tudi glasba za ozadje je eden izmed odvečnih elementov.

5. Lepo berljiva vsebina
Besedilo na posamezni strani naj bo ločeno z naslovi in podnaslovi ter odstavki (najbolje je, da je odstavek ločen s presledkom), ki naj tudi ne bodo predolgi.

Besedilo naj bo preprosto, napisano v razumljivem jeziku in se naj kar najhitreje dotakne bistva.

6. Optimizacija spletnih strani za iskalnike
Naredite domačo nalogo in se pozanimajte, kaj je to optimizacija spletnih strani za iskalnike. Preko iskalnikov (ključnih besed, ki jih uporabniki vpisujejo v iskalnike), lahko na vaše spletno mesto pridobite veliko obiskovalcev in potencialnih strank. V zadnjem času se veliko podjetij poslužuje le te marketinške aktivnosti.

7. Poskrbite za to, da vaša spletna stran sledi spletnim standardom
Poskrbite za to, da vaša stran sledi spletnim standardom in je kompatibilna z najbolj razširjenimi brskalniki (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Netscape, Opera, idr.).

Če vaša spletna stran izgleda lepo v Internet Explorerju, v Firefoxu in Operi pa se "zlomi", boste na ta račun lahko izgubili veliko obetavnih obiskovalcev.

Vir: Izdelava spletnih strani za podjetja - 7 pravil, www.studiostyle.si

sorodni članki


Komentarji: 0 

Dodajte komentar


Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Sreda
od 14 do 29 °C

Četrtek
od 16 do 30 °C

Petek
od 16 do 26 °C

Sobota
od 15 do 29 °C

Anketa

Se vam zdi vaša spletna stran učinkovita?
Da
Ne
Kako naj pa to vem?
Je nimam

    rezultat