| 

Postal sem podjetnik

Uporaba socialnih medijev pri izvajanju korporativne strategije

Uporaba socialnih medijev pri izvajanju korporativne strategije

Obstoj podjetja je v veliki meri vezan na uspešno komunikacijo med brandom (blagovno znamko) in potrošnikom. Zato ni presenetljivo, da je marketinški del podjetja prvi pograbil za nove možnosti, ki jih ponujajo socialni mediji.
Drastična sprememba v medosebni komunikaciji, pri pridobivanju in ozaveščanju posameznih informacij ter pri nakupnih odločitvah, je dobesedno prisilila podjetja, da začnejo uporabljati komunikacijske kanale, ki so jih pravzaprav prvi začeli uporabljati njihovi kupci.
Marketaši so vse svoje komunikacijske sile usmerili v socialne medije, da bi čim hitreje podrli zidove, ki so jih potrošniki zgradili v bran pred tradicionalnimi oglaševalskimi kanali. Normalno je, da z razvojem novih tehnologij, klasične metode postajajo vse bolj neučinkovite. Naprave za blokiranje radijskih in televizijskih reklam, prestrezanje nezaželene pošte, blokiranje številk telefonskih tržnikov, je le nekaj ovir, ki jih mora sodobni marketing obiti in tukaj se socialni mediji izkažejo kot odlična priložnost.
Zato pojdite na splet kjer boste našli vse: kupce, stranke, partnerje, zaposlene potencialne sodelavce,… Izkoristite ta kanal za učinkovito trženje blagovne znamke, za komunikacijo s svojimi zaposlenimi, za gradnjo blagovne znamke uglednega delodajalca, za utrjevanje odnosov z lokalno skupnostjo, skratka, izkoristite ta medij za izvajanje svoje strategije. Večina podjetij ima dobro razdelano in jasno strategijo, vendar se velikokrat zatakne pri njenem izvrševanju. Take vrste mediji lahko učinkovito zapolnijo to vrzel. Res so socialni mediji še v svojih rosnih letih, vendar če boste čakali da bodo popolnoma dozoreli, bo verjetno že prepozno.
Še eno dobrodošlo spremembo je prinesla nova oblika komuniciranja. Komunikacija podjetja s svetom ni več strogo vezana na marketinški oziroma piarovski oddelek. Sedaj lahko čisto vsak oddelek komunicira s svojo javnostjo, seveda v nekih jasno začrtanih okvirih. Podpora lahko uporabnike s tisoč vprašanji prestreže že na spletu, IT oddelek se povezuje in komunicira z ostalo strokovno javnostjo, kadrovska služba uporablja učinkovite kanale do iskalcev zaposlitve, vodstvo pa se lahko 'baha' z dosežki kar prek korporativnega bloga.
Za konec še nekaj praktičnih napotkov. Večina vaših kupcev je že na najbolj popularni spletni skupnosti Facebook. Približajte se jim s svojo predstavitveno stranjo (fan page), odprite si račun na mikrobloging platformi Twitter in s kratkimi novicami opozarjajte na svoje podjetje (novice, zanimivosti, nagradne igre,…). Izjemno učinkovit je tudi video. Odprite si svoj kanal na Youtube in svojim strankam na dinamičen in vizualno privlačen način predstavite vaše prednosti.


Martin Pelicon, Mojedelo.com

 

sorodni članki