| 

Aktualno

24 UR in NAJDI.SI se ne moreta kosati z GOOGLOM

24 UR in NAJDI.SI se ne moreta kosati z GOOGLOM

RIS raziskava o spletni obiskanosti 2010 utrjuje položaj Googla na vrhu najpopularnejših spletnih strani v Sloveniji, medtem ko sta največjo rast mesečne obiskanosti v zadnjih dveh letih zabeležila Youtube in Wikipedia. Tujim stranem med slovenskimi pričakovano najbolj konkurirata 24ur.com in Najdi.si.

Nova telefonska raziskava spletne obiskanosti v izvedbi projekta RIS je pokazala, da so bile med Slovenci v letu 2009 na mesečni ravni najbolj obiskane spletne strani Google (85%), 24ur.com (66%), Najdi.si (62%) in Youtube (58%). Največjo rast obiska v obdobju dveh let od 2007 do 2009 je med vsemi 22 spletnimi stranmi, ki so bile vključene v raziskavo, zabeležil Youtube, katerega obiskanost je zrasla kar za 57 odstotkov, sledi Wikipedia (43%) ter novičarski portali RTVSLO (23%), Siol (21%) in 24ur.com (13%).

Mesečna obiskanost spletnih strani med mesečnimi uporabniki interneta v 2009
Google 85%
24ur.com 66%
Najdi.si 62%
YouTube 58%
Gmail 54%
Microsoft (MSN, Microsoft in Hotmail) 47%
Wikipedia 46%
Siol.net 45%
Facebook 44%
RTVSLO 42%
Bolha.com 41%
Zurnal24 35%
Avto.net 33%


V tabeli so vključene spletne strani z nad 30-odstotno obiskanostjo.
Med družabnimi omrežji pričakovano izstopa Facebook, ki ga mesečno obiskuje 44 odstotkov, tedensko 40 odstotkov in dnevno 30 odstotkov Slovencev. Sledi mu Netlog (18% mesečno), medtem ko imata MySpace (8%) in Twitter (5%) manj uporabnikov.
Se nadaljuje na naslednji strani.

»Po skoraj 15 letih spremljanja spletne obiskanosti se globalna spletna mesta, ki so v prvih letih interneta v Sloveniji že prevladovala (npr. Yahoo, Altavista), vračajo v nekoliko drugačni obliki in (deloma) v poslovenjenih različicah. Med 10-imi najbolj obiskanimi stranmi imamo namreč zdaj že več kot polovico globalnih mest. Spisek najbolj obiskanih strani v Sloveniji je tako vse bolj podobnem globalnem spisku mesečnega dosega oziroma obiskanosti Global Web Parent Companies, kot ga je za januar 2010 izmeril NielsenNetratings,« je povedal dr. Vasja Vehovar, vodja projekta RIS.
V RIS telefonski raziskavi, ki je potekala decembra 2009, je sodelovalo 609 anketirancev. Raziskava je nadaljevanje standardizirane ankete projekta RIS o spletni obiskanosti, ki poteka že od leta 1998 in za razliko od ostalih raziskav o obiskanosti spletnih strani vključuje tudi tuja spletna mesta. Več podrobnosti in celotno poročilo raziskave najdete na www.ris.org.
 

sorodni članki