| 

Aktualno

Ford z rekordno prodajo stoletja

Ford z rekordno prodajo stoletja

Evropski Ford je v mesecu juliju dosegel nov prodajni rekord tega stoletja. Ford - druga najbolje prodajana avtomobilska blagovna znamka v Evropi je že sedmi mesec zapored povečala tržni delež za 0.6 odstotne točke na 9 odstotkov, kar je pripeljalo družbo na najvišji tržni delež po letu 1999.

Ford je tako že drugi mesec zapored v tem letu povečal svojo prodajo v primerjavi z lanskimi rezultati. V celoti je Ford prodal 125.000 novih vozil na vseh 19 glavnih evropskih trgih (+ 6.000 vozil oziroma 5 odstotkov). Ta uspeh je rezultat povečanega povpraševanja po najnovejših Fordovih vozilih, vključno s Fiesto, novim modelom Ka in najbolje prodajanim modelom Focus. Ford je dosegel 5 odstotno povečanje prodaje, kljub 1.5 odstotnem padcu v celotni avtomobilski industriji.

V prvih sedmih mesecih je evropski Ford prodal skupaj 871.400 avtomobilov na vseh glavnih evropskih trgih, kar je za 68.900 avtomobilov manj (ali -7.3 %) v primerjavi z enakim obdobjem v 2008. Upad v avtomobilski industriji pa v celoti znaša 12.2 odstotkov za enako obdobje. Skupni tržni delež se je povečal za 0.5 odstotne točke na 9.1 odstotkov. Tržni delež se je povečal na 17-ih od 19-ih glavnih evropskih trgov.

Na vseh 51 trgih pa je evropski Ford prodal 977.200 avtomobilov, kar je za 176.700 ali 15,3 odstotkov manj kot lani.

»Na pragu druge polovice leta vidimo, da dosežen Fordov najvišji tržni delež v juliju še utrjuje položaj druge najbolje prodajne avtomobilske blagovne znamke v Evropi,« je dejal Ingvar Sviggum, podpredsednik za marketing, prodajo in servis pri Ford Evropa. »Zadovoljnji smo, da naša prodaja raste, že drugi mesec zapored medtem, ko avtomobilska industrija še vedno pada. Skupne številke kažejo, da je kljub pozitivnemu vplivu različnih nacionalnih programov subvencij skupen trend prodaje še vedno negativen in na številnih trgih šibak.«

»Verjamemo, da bi se nadaljevanje izvajanja programov subvencij moralo nadaljevati tudi v prihodnje, da bi dosežen pozitiven učinek prodaje ohranili, saj bo po prenehanju izvajanja programov subvencij sledil dramatičen upad v povpraševanju, kar bo še globlje zaznamovalo že tako šibko avtomobilsko industrijsko okolje,« je še dodal Sviggum.
 

sorodni članki