| 

Uporabne informacije

Spletno kadrovanje

Spletno kadrovanje

08.08.2011 ob 09:55

Internetno kadrovanje je na pohodu, medtem ko so časopisi v tem času izgubili kar precej prihodkov iz naslova zaposlitvenih oglasov. V Sloveniji je v nekaj letih zrastlo kar nekaj zaposlitvenih portalov. Kaj pa imate vi od spletnega kadrovanja?

Kadrovanje na internetu se razlikuje od ostalih kadrovskih kanalov. Je cenejša in bolj ažurna oblika komunikacije z iskalci. Ima pa tudi svoje posebnosti.

Koga in za katero delovno mesto?
Preden se lotite iskanja sodelavcev prek interneta se najprej vprašajte:

1. Koga iščem?
Ciljate na prostega iskalca zaposlitve za hitro zapolnitev ne preveč zahtevnega delovnega mesta? Iščete strokovnjaka, katerega boste najverjetneje morali 'ukrasti' drugemu podjetju? Ko veste, na koga ciljate, pripravite ponudbo, ki bo primernim kandidatom privlačna.

2. Kje želim zapolniti delovno mesto?
Pri spletnem kadrovanju se kaj hitro zgodi, da se na vaš oglas prijavil kandidat iz 'napačne' regije oz. kandidat z neustreznim zaposlitvenim profilom. Spletni zaposlitveni oglas vas ne omejuje s centimetri; v oglas zato napišite vse informacije, ki bi utegnile kandidata zanimati – kje je delovno mesto, kaj od kandidata zahtevate, kakšen je profil idealnega kandidata. Več informacij kot boste podali, manj neprimernih prijav boste prejeli.

3. Za katero delovno mesto?
Internet ni najbolj primerno mesto za objavo določenih oglasov. Če potrebujete profil sodelavca, ki ni ravno vešč uporabe interneta (proizvodni delavec, strugar itd.) je pametno uporabiti kak drug vir iskanja. Na spletu bodo uspešni oglasi, katerih ciljni iskalci … znajo uporabljati internet.

Kako učinkovito kadrovati prek interneta?

1. Izkoristite spletno stran vašega podjetja
Vaša spletna stran je idealen medij za pridobivanje ustreznih kandidatov. Na njih se nahajajo vaše stranke, vaši konkurentje in vaši dobavitelji. Med njimi boste lahko našli primernega sodelavca z ustreznimi znanji za vaše prosto delovno mesto. Da bo vaš spletni oglas na vaši strani prepričal, mora seveda vaša spletna stran povedati, da je vaše podjetje privlačen, zanimiv, perspektiven zaposlovalec. Spletna podstran z zaposlitvami je močno vidna – ne pozabite, da zaposlitvene priložnosti sodijo v sam vrh vsebin, ki zanimajo povprečnega obiskovalca vaših spletnih strani.

2. Izkoristite baze kandidatov spletnih portalov
Nekateri zaposlitveni portali vam ponujajo možnost iskanja po bazah iskalcev zaposlitve. Vašemu iskanju tako zagotovijo ustrezno širino – imate neposredni dostop do nekaj tisoč življenjepisov iskalcev.

3. Izkoristite spletne portale in njihove mreže
Zaposlitveni portali se lahko pohvalijo z velikim dosegom, navadno imajo močno mrežo spletnih in tiskanih partnerjev, preko katerih dodatno oglašujejo vaše zaposlitvene potrebe. Vaši spletni strani dajo potrebno širino vidnosti – vidnost vaše zaposlitvene potrebe se poveča vsaj za 10krat.

Na kaj morate paziti pri spletnem kadrovanju?

Način plačevanja
Plačujete lahko po sistemu Plačam kolikor porabim ali pavšalni znesek za pravico uporabe portala (in objave omejenega števila zaposlitvenih objav). Podjetjem, ki nimajo konstantnih (velikih) kadrovskih potreb se najbolj splača plačevanje oglasov sproti ali zakup določenega števila oglasov z popustom na ceno. Pavšalno mesečno oglaševanje pogosto pripelje do tega, da podjetje plačuje oglasni prostor zaposlitvenega portala, ki ga sploh ni uporabilo.

Spletni rekrutacijski sistemi
Portali vam pogosto ob nakupu oglasa omogočijo elektronsko zbiranje prijav in možnost spletnega administriranja prijav. V kolikor izberete to možnost, se vam bodo prošnje na objavljeni oglas zbirale na vašem administracijskem vmesniku, do katerega dostopate z vašim osebnim geslom. Kandidati, ki so se spletno prijavili pričakujejo vaše odgovore na svoje prijave – to zahteva tudi zakonodaja. Kandidatu lahko odgovorite (ga zavrnete ali povabite na intervju) preko vnaprej pripravljenih personaliziranih elektronskih sporočil.

Oblika življenjepisov
Nekateri iskalci spletnih življenjepisov ne oddajajo v preveč 'estetski' ali tradicionalni obliki. Kar pa ne pomeni, da niso primerni kandidati, verjetno jim manjka le kanček znanja ustrezne uporabe spletnih orodij. Ko prebirate te življenjepise, se namesto na obliko usmerite na izkušnje, znanja in izobrazbo kandidata.

Naslov spletnega zaposlitvenega oglasa
Uporabniki interneta so natrenirani za iskanje informacij. Vaš zaposlitveni oglas bo na spletu objavljen ob nekaj 10 (nekaj 100) ostalih oglasih. Kandidat bo nanj kliknil le, če bo ustrezal njegovim zaposlitvenim željam in če ga bo pritegnil. Pri sestavi naslova pazite, da bo slednji iskalcu povedal vse osnovne informacije oglasa in da bo dovolj privlačen, da slednji klikne nanj. Namesto Komercialist lahko uporabite naslov Stimulativno nagrajeni tržnik ali Samostojni komercialist ali Regijski vodja prodaje…

Pričakovana plača
Pametno je v oglasu objaviti vsaj razpon plače, ki jo nameravate ponuditi. S tem boste od prijave odvrnili kandidate, ki niso pripravljeni delati za tako nizko plačo (in s tem prihranili neuspešne intervjuje) ali pritegnili kandidate, ki se jim zdi plačilo primerno.

Naj oglas pritegne
Iskalci so dojemljivi na 'image' podjetja. Naj bo vaš zaposlitveni oglas grafično privlačen, v celostni podobi vašega podjetja. Naj vsebuje kratko predstavitev vašega podjetja, pove naj, zakaj lahko iskalcu ponudite zanimivo delo. Dvignite kredibilnost vašemu podjetju – katere uspehe dosegate? Izvažate v tujino? Ste vodilni na izbranih področjih svojega dela?

 

Ekipa Mojedelo.com
 

sorodni članki


Komentarji: 0 

Dodajte komentar


Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Sreda
od 14 do 29 °C

Četrtek
od 16 do 30 °C

Petek
od 16 do 26 °C

Sobota
od 15 do 29 °C

Anketa

Se vam zdi vaša spletna stran učinkovita?
Da
Ne
Kako naj pa to vem?
Je nimam

    rezultat