| 

Aktualno

Novi Porsche 911 Turbo

Novi Porsche 911 Turbo

Novi Porsche 911 Turbo bo svetovno premiero doživel na mednarodnem avtomobilskem salonu v Frankfurtu (IAA)

Stuttgart (Nemčija). Družba Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG iz Stuttgarta postavlja na čelo svojih serijskih športnih vozil nov vrhunski model. Novi Porsche 911 Turbo združuje napredne tehnološke inovacije z dovršeno oblikovno zasnovo. Izboljšane so bile vse ključne lastnosti tega zmogljivega športnega avtomobila, ki je sedaj znatno varčnejši in lažji, obenem pa tudi močnejši, hitrejši in dinamičnejši. Novi vrhunski model iz serije 911 pri porabi goriva in pospeških še izraziteje odstopa od ostalih tekmecev v svojem segmentu. Porsche bo svoj novi vrhunski model javnosti premierno predstavil na mednarodnem avtomobilskem salonu v Frankfurtu, ki se bo odvijal od 17. do 27. septembra.

Srce in obenem vrhunec sedaj že sedme generacije Porscheja 911 Turbo je novi 3,8-litrski motor s 368 kW (500 KM). V 35-letni zgodovini serije Turbo je to prvi motor s popolnoma novo zasnovo, ki je opremljen z direktnim vbrizgavanjem goriva in ekskluzivnim Porschejevim turbopolnilnikom z variabilno turbinsko geometrijo za bencinske motorje. Opcijsko je šestvaljni Porsche 911 Turbo prvič na voljo s 7-stopenjskim Porschejevim menjalnikom z dvojno sklopko (PDK).

Za vozila z menjalnikom PDK je po želji namesto serijskega volana možno naročiti športni trikraki volan z novo zasnovo obvolanskih tipk za prestavljanje – desna tipka omogoča prestavljanje v višjo, leva pa v nižjo prestavo. V kombinaciji z opcijskim paketom Sport Chrono Turbo vključujeta tako volan z novima obvolanskima tipkama za prestavljanje kot tudi serijski volan za PDK integrirana prikazovalnika za funkcijo Launch Control in vozni program Sport/Sport Plus. Le zasnova prikazovalnikov se pri obeh volanih nekoliko razlikuje.

Kombinacija menjalnika PDK, direktnega vbrizgavanja goriva in turbopolnilnika postavlja nova merila glede učinkovitosti, prožnosti, odzivnosti in voznih lastnosti. Novi Porsche 911 Turbo ima v primerjavi s svojim predhodnikom za skoraj 18 % nižje emisije CO2, zaradi česar zaseda edinstveni položaj v svojem segmentu. Glede na konfiguracijo vozila znaša poraba goriva pri novem vrhunskem modelu od 11,4 do 11,7 l/100 km po normativu EU 5. Poleg tega novi Porsche 911 Turbo v ZDA ne presega mejnih vrednosti za t. i. "Gas Guzzler Tax", tj. dodatni davek za vozila z visoko porabo goriva, kar je v tem tržnem segmentu zelo neobičajno. Kljub temu za pospešek od 0 do 100 km/h s paketom Sport Chrono Turbo in menjalnikom PDK potrebuje samo 3,4 sekunde. Njegova najvišja hitrost znaša 312 km/h.

Bodoči vozniki Porscheja 911 Turbo se lahko veselijo tudi izboljšane vozne dinamike. Izpopolnjeni uravnavani štirikolesni pogon Porsche Traction Management (PTM) in elektronski stabilizacijski sistem Porsche Stability Management (PSM) bo dopolnil še opcijski sistem Porsche Torque Vectoring (PTV), ki zagotavlja večjo odzivnost in izjemno natančno krmiljenje ter tako poskrbi za še večji užitek v vožnji.
 

sorodni članki