| 

Poslovne priložnosti

Radovednost

Radovednost

Kar zadeva čustva pri prepričevanju je radovednost kraljica med njimi. Večina knjig o prodaji in prepričevanju Vam pove, da sta bolečina in zadovoljstvo ključni čustvi, vendar to le deloma drži.

Ne morete se namreč premakniti v nobeno smer, dokler najprej niste radovedni, ali obstaja še nižje od nizkega oziroma še višje od visokega. Radovednost je prvo čustvo, ki se ga naučimo; je osnova na katerem je zgrajeno vse naše sedanje znanje in izkušnje.Radovednost je zalet spremembe.

Razlog, da ljudi ne prepričamo, je pogosto v tem, da prej ne zbudimo ustrezne radovednosti. Ljudje namreč nimajo nobenega razloga, da bi spremenili svoje sedanje mnenje o čemerkoli, dokler ne postanejo radovedni glede tega, katere druge možnosti še obstajajo. Vprašanja so eno izmed najboljpših orodij za ustvarjanje visoke stopnje radovednosti. Vprašanja Vam tudi omogočajo, da ljudi vosite k zaključkom, ki jih Vi želite.

Če želite globoko prepričati ljudi, morate najprej ugotoviti, glede česa so radovedni. Kaj je tisto, zaradi česar bi sploh pomislili, da je njihovo mnenje morda napačno ali neučinkovito? Še pomembneje, kako bodo sploh vedeli, kdaj so se dobro odločili? Že, če poznate samo ta dva odgovora, boste v prednosti pred svojo konkurenco.

Kako boste opredelili uspeh oziroma kako boste vedeli, da Vam je uspelo? Vsakdo si pač predstavlja nek izid za vsako svojo sprejeto odločitev. Ljudje, ki se ne odločijo, se večinoma ne odločijo zato, ker se jim niti ne sanja, kako bodo vedeli, kdaj so neuspeh dosegli. Res zanimivo pri tem vprašanjuje to, da ljudi naredi zelo radovedne, saj so le redkokdaj premišljevali o odgovoru. Ta praznina, v kateri morajo razmisliti, povzroči radovednost.. Postaviti si morajo vprašanja in poiskati odgovore. Za Vas je to odličen trenutek, da pridete na dan z novimi idejami, saj se je pri njih že zbudila radovednost.

Ne moremo dovolj poudariti, kako pomembno je vsakogar, ki ga nekaj prepričujete, pripraviti do tega, da opredeli, kako bo vedel, kdaj.

vir: knjiga Prepričevanje, www.dashofer.si

 

sorodni članki