| 

Poslovne priložnosti

Porsche Panamera: sporočilo vsemu svetu

Porsche Panamera: sporočilo vsemu svetu

Svetovna premiera nove Panamere je tik pred vrati: 20. aprila ob 11:30 bo družba Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG na avtomobilski razstavi v Šanghaju na Kitajskem svetovni javnosti predstavila novi štirisedežni GT. „Panamera bo navdušila ljubitelje ekskluzivnih športnih avtomobilov po vsem svetu. Iz Šanghaja pošiljamo sporočilo celotni svetovni javnosti," je dejal predsednik Porschejeve uprave dr. Wendelin Wiedeking. Poleg tega je predstavitev na Kitajskem po Wiedekingovih besedah jasen znak za razvijajoče se azijske trge, da Porsche računa nanje in popolnoma zaupa v tamkajšnje prihodnje gospodarstvo. Za Porsche je bilo v prejšnjem poslovnem letu povečanje prodaje v Aziji še posebej pomembno. Samo na Kitajskem so v poslovnem letu 2007/2008 prodali približno 7.600 vozil, kar predstavlja več kot 140-odstotno rast.

Porschejeva četrta serija – poleg 911, Boxsterja/Caymana in športnega terenskega vozila Cayenne – je za znamko velikega strateškega pomena. Porsche s štirivratno Panamero utrjuje svoj položaj v premijskem razredu in nagovarja kupce, ki od svojega avtomobila poleg ekskluzivnega udobja in prostornosti prestižne limuzine pričakujejo tudi športne vozne lastnosti, značilne za vse Porscheje. Na ta način se Porsche po eni strani približuje povsem novim skupinam potencialnih kupcev, po drugi strani pa ponuja dodatno izbiro svojim zvestim kupcem.

Razpon premijskega segmenta, v katerega se uvršča Panamera, sega od klasičnega športnega GT-ja do prestižne limuzine. V časih gospodarske blaginje je bilo letno na svetovni ravni prodanih približno milijon novih vozil tega segmenta. Pri Porscheju načrtujejo, da bodo v celotnem življenjskem ciklusu te serije letno v povprečju prodali vsaj 20.000 vozil.

Med tehnične inovacije, ki jih kot prvo serijsko vozilo premijskega razreda uvaja Panamera, poleg menjalnika z dvojno sklopko (PDK, Porsche Doppel¬kupplungsgetriebe) sodijo tudi prvi sistem start-stop v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom, prilagodljivo zračno vzmetenje z možnostjo aktiviranja dodatnega volumna zraka za vsako enoto vzmeti in aktivna aerodinamika, ki pri "top" izvedbi, Panameri Turbo, vključuje večsmerno nastavljivi aktivni pomični zadnji usmernik zraka.

Porschejevi inženirji so posebno pozornost posvetili čim manjši porabi goriva. Z učinkovitimi osemvaljnimi motorji z direktnim vbrizgavanjem, inteligentno lahko konstrukcijo, avtomatskim sistemom start-stop, optimalno aerodinamiko, inovativnim menjalnikom z dvojno sklopko ter različnimi ukrepi za dosledno zmanjšanje tornih in hidravličnih izgub so zagotovili zgledno majhno porabo goriva. Tudi v tem pogledu GT postavlja nova merila v svojem razredu.

Novo Panamero bodo tako kot Cayenna izdelovali v tovarni v Leipzigu. Panamera bo septembra 2009 na voljo kupcem na evropskih in južnoameriških ter nekaterih azijskih trgih, oktobra v Severni Ameriki in Avstraliji, na začetku leta 2010 pa tudi na Kitajskem.
 


 

Vir: Porsche Slovenija d.o.o.

sorodni članki