| 

Aktualno

Sejmi so v obdobju gospodarske recesije ključnega pomena

Sejmi so v obdobju gospodarske recesije ključnega pomena

06.04.2009 ob 08:27

“Osebna komunikacija je najuspešnejša oblika prodaje in v današnjem digitalnem svetu je sejem ena od redkih priložnosti, ko je to mogoče,” trdi Maria Badakh, direktorica za prodajo in prireditve pri ITE Exhibitions Travel Division, njen komentar pa v strnjeni obliki opiše pomen sejmov v obdobju gospodarske recesije. Člani Mednarodnega združenja turističnih sejmov (ITTFA) se skupaj osredotočajo na pozitivne vidike sedanje globalne krize in zagovarjajo prednosti ohranjanja tržne prepoznavnosti.
Mnoga podjetja, ki se spoprijemajo s težavami, najprej pomislijo na zmanjševanje stroškov trženja, oglaševanja in promocijske dejavnosti, kot so sejmi. Toda kako naj potencialni odjemalci izvejo za izdelke in storitve, če jih nimajo kje videti? Ohranjanje navzočnosti v oglaševanju in na komercialnih sejmih je ključnega pomena za rast in uspeh podjetja. Sejmi zagotavljajo močno spodbudo za nove zamisli, hkrati pa obnavljajo in osvežujejo stare, kar je koristna tehnika stroškovne učinkovitosti v obdobju omejenih proračunov.
Raziskava, ki jo je opravil Center za sejemske raziskave iz Dallasa v ZDA, kaže, da dve tretjini (63 %) sejemskih obiskovalcev sprejmeta odločitev o nakupu, 31 % pa jih nakup izdelka ali storitve opravi že na samem sejmu.

Vir: www.slovenia.info
 

sorodni članki


Komentarji: 0 

Dodajte komentar


Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Torek
od 17 do 24 °C

Sreda
od 14 do 22 °C

Četrtek
od 15 do 26 °C

Anketa

Se vam zdi vaša spletna stran učinkovita?
Da
Ne
Kako naj pa to vem?
Je nimam

    rezultat