| 

Poslovne priložnosti

Enačba za prepričevanje

Enačba za prepričevanje

Trije koraki do učinkovitega prepričevanja

Pozicioniranje

Prvi del enačbe za prepričevanje je pozicioniraje samega sebe in svojega občinstva. Pozicioniranje sestavljajo trije elementi.

* Osebnost: Najprej poskrbite za ustrezen razvoj vaše osebnosti. Ključna področja, ki jih morate preveriti, so zgodba, oblačila, osebna urejenost, status strokovnjaka in predstavitev. Dovolite svoji osebnosti, da zasije že ob prvem srečanju.
* Pozicioniranje občinstva: Poskrbite, da se vaše občinstvo sklada z vašimi sposobnostmi. Vse prepogosto proces prepričevanja na tej točki spodleti, ker tisti, ki želi vplivati, izbere napačno občinstvo za svoje sporočilo, ne naredi dovolj predhodne raziskave oziroma svojega občinstva ne pripravi ustrezno.
* Prilagodite svojo zgodbo: Vaše zgodbe bi sedaj morale biti zgrajene iz posameznih delov, da jih lahko priredite za vsako občinstvo posebej, dopolnjene s specifičnimi primeri in seveda primeri, ki so za posamezno občinstvo uporabni in pomembni.

Predstavitev

Drugi del enačbe je učinkovita predstavitev zgodbe vašemu občinstvu, ki mora biti jasno definirana. Za učinkovito predstavitev zgodbe morate izpolniti dvoje. Na začetku morate takoj vzpostaviti relevantnost in pomembnost ter razviti odnos. Vašo predstavitev sestavljata vaša zgodba in vaša osebnost, zato poskrbite, da že od trenutka, ko se pojavite, vaša osebnost oddaja močno sporočilo. Seveda hočete pritegniti pozornost.

To je zelo dober trenutek za razvijanje poznanosti. Če govorite skupini ljudi, naj vas napove oseba, ki ji skupina zaupa in vam torej lahko posreduje nekaj svoje moči.

Vplivanje

Vplivanje na vaše občinstvo je končni korak enačbe za prepričevanje. Čim pogostejša uporaba vsakega posameznega orodja, je ključ za povečevanje vašega vpliva. Pazljiva uporaba teh orodij bo utrdila vašo pozicijo do velike prednosti in obrnila priložnost v vašo korist. Elementi končnega koraka v procesu prepričevanja so v resnici vključeni že v v vse prejšnje korake. Prek interakcij z občinstvom, ki ga prepričujete, morate uporabiti vsa ustrezna načela prepričevanja na vsakem koraku, da zgradite izredno moč in priložnost za prepričevanje.

Vir: Knjiga Prepričevanje, www.dashofer.si

sorodni članki