| 

Poslovne priložnosti

Spletni trendi v ZDA v letu 2008

Spletni trendi v ZDA v letu 2008

ComScore je objavil poročilo o digitalnih trendih v ZDA za leto 2008. V poročilu so izpostavljeni predvsem trendi digitalnega marketinga.

Skupno je bilo za e-oglaševanje v letu 2008 v ZDA porabljenih 214 milijard $, kar je za 7 % več kot leta 2007. E-oglaševanje na področju potovanj je predstavljalo 84 milijard $, 9 % več kot leta 2007, splošna prodajna kategorija pa se je povečala za 6 %, porabljenih je bilo tako 130 milijard $. Leto 2008 naj bi bilo v smislu rasti najslabše od leta 2001, saj so bile rasti v letih od 2001 višje od 20 %. Stopnje rasti so vrhunec dosegle aprila 2008, ko je rast znašala 15 %, nato pa je rast začela padati, novembra in decembra so tako zabeležili celo negativno rast. Najhitreje rastoča kategorija so bile videoigre in konzole. Kategorija se je v primerjavi z letom 2007 povečala za 29 %. Visoko rast sta zabeležili tudi kategoriji vrt in pohištvo ter šport in fitnes (25 %). Najvišjo negativno rast, kar v višini 23 %, pa je zabeležila kategorija filmov in glasbe. Na področju spletne aktivnosti se je največ pisalo o ameriških predsedniških volitvah ter ekonomski krizi. Med najbolj iskanimi spletnimi stranmi so se znašle strani za iskanje služb, katerih obisk se je povečal za 51 %, decembra 2008 pa jih je obiskalo 19 milijonov uporabnikov. Obisk političnih strani se je zaradi ameriških predsedniških volitev povečal za 43 %. Ameriška spletna populacija se je v letu 2008 povečala za 4 %, decembra je bilo tako v ZDA 190 milijonov uporabnikov interneta.

Na prvem mestu med spletnimi podjetji je Google, na drugem mestu pa Yahoo!. Tretje mesto zasedajo Microsoftove spletne strani. Na glavnih spletnih iskalnikih je bilo v letu 2008 skupno opravljenih skoraj 137 milijard iskanj, kar je 21 % več kot leta 2007.

Vir: www.ris.org, comScore, 2.3.2009

sorodni članki