| 

Poslovne priložnosti

Elektronsko prepričevanje množic

Elektronsko prepričevanje množic

Če nameravate učinkovito prepričevati, se morate naučiti elektronskega prepričevanja

V tem primeru ne govorimo o medijih, kot sta radio in televizija; temveč o tem, kako prepričevati z uporabo internetne tehnologije. Čeprav je že veliko ljudi govorilo o tem, kako uporabljati internet, pa jih je zelo malo zares raziskalo, kako uporabiti internet za prepričevanje. Na srečo veljajo številna pravila, tako kot za klasične medije, vendar obstaja nekaj pomembnih in vidnih razlik, ki se jih morate zavedati.

Uporaba interneta za prepričanje vašega občinstva, naj bo to ena sama oseba ali milijon ljudi, je danes obvezna. Internet je prevladujoča sila v življenjih nas vseh. Daje nam skoraj trenutni dostop do informacij, za katere bi sicer v preteklosti morali porabiti več dni ali celo tednov, da bi jih našli. Zaradi te dostopnosti je obvezno biti sposoben prepričevati prek medija, po katerem segajo ljudje za preverjanje informacij, ki ste jim jih dali, ali pa zato, da vas sploh najdejo.

Obstaja več tehnologij, ki jih najboljši prepričevalci uporabljajo na svojih spletnih straneh, da oddajo svoje sporočilo. Prva tehnologija je sama spletna stran. Vaša spletna stran mora imeti imidž, ki je skladen z vašo osebnostjo in tudi imidžem vašega podjetja.

Veliko je impresivnih ljudi, ki so videti odlično, zvenijo odlično in imajo močno sporočilo. Ko pa stranka obišče njihovo spletno stran, da bi našli podrobnejše informacije, je videti, kot bi jo zasnoval nesposoben amater brez poznavanja grafičnega dizajna, pisanja in sposobnosti prepričevanja. Ljudje presojajao tudi po spletnih straneh.

Dejstva zaradi katerih bo vaša spletna stran prepričljiva:

1. Stran se mora hitro naložiti in premikanje po njej mora biti preprosto. Uporabnik mora biti sposoben najti katerokoli informacijo z dvema ali s tremi kliki.
2. Stran mora biti grafično prijetna. Postavljena mora biti na način, ki spodbuja branje. To pomeni brez utripajočih svetlobnih učinkov ter vrst pisav, ki niso lahko berljive.
3. Stran bi morala imeti dovolj informacij.
4. Stran naj vsebuje tako avdio kot video elemente na pomembnih področjih. Velika prednost interneta je možnost, da ljudje sami izberejo vrsto komunikacije. Po svoji izbiri lahko berejo, poslušajo ali gledajo, seveda glede na njihov osebni okus.

Vir: www.dashofe.si, Knjiga Prepričevanje – Umetnost doseči to kar si želite

sorodni članki