| 

Aktualno

Leonardo DiCaprio je sklenil partnerstvo s TAG Heuerjem

Leonardo DiCaprio je sklenil partnerstvo s TAG Heuerjem

19.02.2009 ob 20:42

„Čas pomeni možnost. Od nas pa je odvisno, za kaj se bomo odločili in porabili ta čas, vendar upam, da bomo sprejeli prave odločitve, odgovorne odločitve, ki bodo pripomogle k boljši prihodnosti naslednje generacije.”—Leonardo DiCaprio

 

Leonardo DiCaprio in TAG Heuer združujeta moči v podporo okoljevarstvenim dobrodelnim organizacijam

TAG Heuer predstavlja igralca in okoljskega aktivista Leonarda DiCapria kot svojega najnovejšega ambasadorja. Triletna pogodba je izjemna tako za TAG Heuer kot za DiCapria, ki se s tem zavezuje, da bo z avtorskimi honorarji in večmilijonskimi dogovori iz tega naslova podpiral glavna okoljska prizadevanja.

„TAG Heuer je močna blagovna znamka, ki se je obvezala, da bo delala dobro,” je rekel DiCaprio. „Poseben dan je, ko se tako ugledno podjetje, kot je TAG Heuer, odloči za drugačen način poslovanja – prodajati svoje izdelke in hkrati dati nekaj nazaj. Zelo sem vesel, da bomo začeli to novo obliko partnerstva, in se veselim dolgega sodelovanja s podjetjem TAG Heuer.”

DiCaprio, ki si je vedno prizadeval iti preko meje, je zaradi tega postal eden najzanimivejših igralcev v Hollywoodu. Prav ta vrlina je vodilo njegove strasti tudi v skrbi za okolje. DiCaprio, ki je zelo angažiran aktivist, je že zelo dolgo znan kot okoljski filantrop. Pogosto govori o ekoloških problemih in je tudi pomemben član sveta okoljevarstvene organizacije Natural Resources Defense Council. DiCaprio je sopisec, soproducent in pripovedovalec v dobro sprejetem dokumentarcu iz leta 2007 Pred dvanajsto uro (The 11th Hour), ki govori o svetovnem ekološkem sistemu. Njegova zavezanost trajnostnemu razvoju in otrokom v stiski bo temelj njegovega partnerstva s TAG Heuer v prihodnjih treh letih. „S podjetjem TAG Heuer bomo denarno podprli nekatere najvplivnejše in najučinkovitejše okoljske organizacije na svetu,” pravi DiCaprio. „Delo teh organizacij je pomembno, saj si vsak dan prizadevajo za ohranjanje virov našega planeta za prihodnje generacije. Upam, da jim bodo naše donacije pomagale, da bodo lahko segli dlje in razširili svoj profil.”

 

„Leonardo DiCaprio je veliko več kot igralec. Je človek, ki želi spremeniti planet in izboljšati življenjske razmere otrok v stiski. Za dosego boljšega, pametnejšega sveta se angažira s svojim znanjem in bogastvom.” – Jean-Christophe Babin, izvršni direktor in predsednik podjetja Tag Heuer

Leonardo DiCaprio, ki je bil trikrat nominiran za oskarja, dobitnik zlatega globusa za glavnega igralca v filmu Letalec (The Aviator), dobitnik berlinskega srebrnega leva za najboljšega igralca v filmu Romeo + Julija (Romeo + Juliet) in letošnji nominiranec za zlati globus za najboljšega igralca za svoj najnovejši film Krožna cesta (Revolutionary Road), si je pridobil več priznanj kot večina igralcev njegove generacije. Kot Jack Dawson v Titaniku pa je v kinematografskih blagajnah dosegel sanjski status za najbolj donosen film vseh časov. Na lovorikah le enega filma bi lahko DiCaprio križaril od ene uspešnice do druge.

Ampak ni.

In zato je DiCaprio popoln ambasador znamke TAG Heuer. Tako kot TAG Heuer ima tudi DiCaprio vodilo. Tako kot TAG Heuer tvega tudi DiCaprio. Tako kot blagovna znamka ima tudi DiCaprio v sebi bistroumnost, da zmagovalno formulo spremeni v še boljšo.

TAG Heuer je ponosen, da lahko razglasi Leonarda DiCapria za svojega ambasadorja, ker jih vodi enaka nepopustljiva težnja k izboljšanju inovacij in preseganju pričakovanj, še zlasti svojih. TAG Heuer sebe in svoje konkurente prekaša z vsako novo časovno napravo; Leonardo DiCaprio se v vsakem novem filmu izkaže kot bolj vešč in boljši igralec ter z vsakim novim okoljevarstvenim prizadevanjem kot bolj zavezan aktivist. V tem duhu je TAG Heuer ponosen, da lahko združi moči s svojim najnovejšim ambasadorjem, Leonardom DiCapriem.

 

TAG Heuer, vodilni proizvajalec prestižnih športnih ur in kronografov od leta 1860, je ena največjih in najhitreje rastočih blagovnih znamk luksuznih švicarskih ur. Legendarno švicarsko urarstvo se aktivno angažira v svetu športa, da bi izdelalo najbolj natančne merilne instrumente in športne ure na svetu. TAG Heuer je prvo urarsko podjetje, ki mu je kdajkoli uspelo obvladati luksuzne kronografe z nedosegljivo natančnostjo ene desetinke, ene stotinke in ene tisočinke sekunde. Vse od olimpijskih iger v 20. letih 19. stoletja pa do svoje vloge uradnega časomerilca znotraj ene tisočinke sekunde za legendarno dirko Indy 500 si TAG Heuer, v nenehnem prizadevanju za inovativnost, odličnost, kakovost in prestiž, še naprej prizadeva, da bi segel še višje, kar se kaže v 6-letnem partnerskem sodelovanju z Lewisom Hamiltonom, svetovnim prvakom formule ena leta 2008 in voznikom dirkalnika Vodafone McLaren Mercedes, ter v 25-letnem partnerskem sodelovanju z ekipo McLaren in njenimi vozniki Lewisom in njegovim tovarišem v ekipi Heikkijem Kovalainenom. TAG Heuer bolj kot kdajkoli prej pooseblja prestiž in kakovost preko svojih partnerskih odnosov s Kimijem Räikkönenom, svetovnim prvakom formule ena 2007 in voznikom dirkalnika Scuderia Ferrari, z najboljšim svetovnim igralcem golfa Tigrom Woodsom, z zvezdo ženskega tenisa Mario Šarapovo, z idolom športno-dirkaških iger Nascar Jeffom Gordonom, s Sébastienom Bourdaisom, voznikom formule ena in ambasadorjem sončnih očal, s Sebastianom Vettlom, voznikom formule ena, pa tudi z ikonami Hollywooda, kot je Leonardo Di Caprio, in z zvezdnikom Bollywooda Shah Rukh Khanom.
1. oktobra 2008 je TAG Heuer postal privilegirani član ustanove Fondation de la Haute Horlogerie (FHH), najodličnejšega kluba švicarske urarske industrije.


Vir: Slowatch d.o.o., Ljubljana
 

sorodni članki


Komentarji: 0 

Dodajte komentar


Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Petek
od -3 do 5 °C

Sobota
od -1 do 6 °C

Nedelja
od 1 do 7 °C

Ponedeljek
od 6 do 7 °C

Anketa

Se vam zdi vaša spletna stran učinkovita?
Da
Ne
Kako naj pa to vem?
Je nimam

    rezultat