| 

Aktualno

Televizija ima najmočnejši vpliv na nakupovanje

Televizija ima najmočnejši vpliv na nakupovanje

15.02.2009 ob 20:06

Televizija ima še vedno največji nakupovalni vpliv na petih največjih svetovnih trgih, piše eMarketer.

Internet in tradicionalni mediji sledijo. Pet največjih trgov sestavljajo sledeče države: ZDA, Velika Britanija, Japonska, Nemčija in Brazilija. V ZDA ima televizija največji vpliv (88 %), sledijo revije (49 %)in splet (48 ). Televizija dominira kljub dejstvu, da je večina kupcev v petih državah internet uporabljala za zabavo več kot televizijo. Največji vpliv na spletu imajo rezultati iskanj spletnih iskalnikov ter tako imenovani banner oglasi. V ZDA ima televizija četrtino vseh oglaševalskih finančnih sredstev. Televizija tako ostaja najbolj efektivna v doseganju gledalcev ter pri dvigovanju zavedanja določene blagovne znamke.

V letu 2008 naj bi po nekaterih ocenah za televizijske oglase porabili 70 milijard $ v primerjavi s 24 milijardami $ na spletu.

Vir: ww.ris.org, eMarketer, 21.1.2009
 

 

sorodni članki


Komentarji: 0 

Dodajte komentar


Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Sreda
od 14 do 29 °C

Četrtek
od 16 do 30 °C

Petek
od 16 do 26 °C

Sobota
od 15 do 29 °C

Anketa

Se vam zdi vaša spletna stran učinkovita?
Da
Ne
Kako naj pa to vem?
Je nimam

    rezultat