Televizija ima najmočnejši vpliv na nakupovanje
15.02.2009 ob 20:06Televizija ima še vedno največji nakupovalni vpliv na petih največjih svetovnih trgih, piše eMarketer.
Internet in tradicionalni mediji sledijo. Pet največjih trgov sestavljajo sledeče države: ZDA, Velika Britanija, Japonska, Nemčija in Brazilija. V ZDA ima televizija največji vpliv (88 %), sledijo revije (49 %)in splet (48 ). Televizija dominira kljub dejstvu, da je večina kupcev v petih državah internet uporabljala za zabavo več kot televizijo. Največji vpliv na spletu imajo rezultati iskanj spletnih iskalnikov ter tako imenovani banner oglasi. V ZDA ima televizija četrtino vseh oglaševalskih finančnih sredstev. Televizija tako ostaja najbolj efektivna v doseganju gledalcev ter pri dvigovanju zavedanja določene blagovne znamke.
V letu 2008 naj bi po nekaterih ocenah za televizijske oglase porabili 70 milijard $ v primerjavi s 24 milijardami $ na spletu.
Vir: ww.ris.org, eMarketer, 21.1.2009
Komentarji: 0