| 

Poslovne priložnosti

Spletne zmenkarije - tržna niša?

Spletne zmenkarije - tržna niša?

Uporaba spletnih zmenkov upada, prihodki pa se večajo. Nekateri uporabniki so še vedno zaljubljeni v spletne zmenkarije, piše eMarketer.

Spletni zmenki so ena od tistih stvari, za katere se zdi, da so jih v spletnih začetkih poizkusili vsi. Delež ameriških uporabnikov interneta, ki to še vedno uporablja, je v upadu, zanimivo pa je, da se večajo prihodki z naslova spletnih zmenkarij. Do leta 2012 naj bi spletni zmenki prinesli 1,65 milijard $ prihodkov, leta 2008 pa so jih ustvarili 1,18 milijarde $. V letu 2008 je spletne zmenke uporabljalo le 5 % ameriških uporabnikov interneta, kar je manj kot polovica deleža iz leta 2002. Spletne zmenke uporablja le 1 % ljudi, starejših od 65 let. Kako je potemtakem možno, da ob nizki uporabi prihodki še vedno rastejo? Spletni tržniki so se znašli, mesečna plačila, ki jih zahtevajo za uporabo storitev, ponekod znašajo tudi 30 $ ali več, odvisno od storitve.

Spletne zmenkarije so na nek način našle nišo, ciljajo pa na točno določeno skupi ljudi, ki jim dandanes ponujajo raznolike storitve, prav tako, kot je raznolik sam splet.

Vir: www.ris.org, eMarketer, 23.1.2009

sorodni članki