| 

Poslovne priložnosti

Kdaj pošiljati oglasno e-pošto?

Kdaj pošiljati oglasno e-pošto?

Skoraj vsi tržniki uporabljajo e-pošto, večina se tudi pri osnovnih taktikah obnaša podobno, piše eMarketer.

Po ugotovitvah raziskav sta najbolj primerna dneva za pošiljanje oglasne e-pošte ponedeljek in torek, tako trdi 39 % anketiranih tržnikov. Sledita četrtek in petek, nato pa še sreda, nedelja in na zadnjem mestu sobota. Določeno vlogo igrajo tudi naslovi e-poštnih sporočil, saj naj bi se krajši naslovi na splošno odrezali bolje od daljših, kljub temu pa je povezava med dolžino in stopnjo odgovorov nižja, kot so raziskovalci sprva pričakovali. Kratki naslovi so beležili več odprtih e-sporočil in klikov, na skupni uspeh pa so pomembno vplivali tudi vrstni red besed, izbira besed ter blagovna znamka.

eMarketer ocenjuje, da bodo stroški za e-poštno oglaševanje v ZDA v letu 2009 znašali 488 milijonov $, medtem ko so v letu 2008 472 milijonov $.

Vir: www.ris.org,  eMarketer, 14.1.2009

sorodni članki