| 

Aktualno

Porsche 911 GT3 RSR za 380.000 eur

Porsche 911 GT3 RSR za 380.000 eur

Porschejev uspešni dirkalnik 911 GT3 RSR v novo modelsko leto vstopa v temeljito predelani izvedbi. Najmočnejši dirkalnik na osnovi Porscheja 911, ki nastopa v razredu GT2, je pripravljen na nove izzive na mednarodnih vztrajnostnih dirkah. V pretekli sezoni je slavil zmago v ameriški seriji Le Mans in na 24 ur Nürburgringa. Najizrazitejši prepoznavni znak Porscheja GT3 RSR je na novo oblikovan sprednji del z velikimi odprtinami za dovod zraka na sprednjem pokrovu. Najpomembnejše spremembe pa so pod lahko karoserijo.

Na sprednjem pokrovu pozornost že na prvi pogled pritegnejo reže za odzračevanje, t. i. louvers, ki so del povsem predelanega sistema dovajanja zraka za hladilnik, potrebnega zaradi nove zasnove dovoda in odvoda pri vgradnji opcijske klimatske naprave. Izpopolnjene so aerodinamične lastnosti v spodnjem predelu zadka. Usmernik zraka na zadku ima po novem širše območje nastavljanja. K večji vozni dinamiki dodatno prispevata zavorni sistem, ki je v primerjavi s sistemom pri predhodniku nekoliko lažji, in manjša skupna masa kabelskega snopa.

Gibna prostornina preizkušenega 6-valjnega bokser motorja je s 3,8 povečana na 4,0 l. Omejevalnik količine zraka je pri izvedbi za sezono 2009 dodatno zmanjšan, tako da motor sedaj razvije največjo moč 331 kW (450 KM) pri 7.800 1/min in največji navor 430 Nm pri 7.250 1/min. Omejevalnik števila vrtljajev se pri tem učinkovitem 6-valjniku aktivira pri 9.000 vrtljajih ročične gredi. V primerjavi s predhodnikom je nivo števila vrtljajev pri enaki moči bistveno nižji. Motor se torej lahko pohvali z optimirano krivuljo navora in boljšimi voznimi lastnostmi.

V notranjosti nov večfunkcijski prikazovalnik nad armaturno ploščo voznika opozarja na optimalni trenutek za prestavljanje. Nov je tudi večfunkcijski krmilnik električnega omrežja z možnostjo programiranja, ki ekipam nudi številne individualne funkcije, med drugim prosto izbiro frekvence utripanja luči na podaljšanem spodnjem delu sprednjega odbijača, tako da mehaniki v boksu tudi v temi že od daleč opazijo, da se jim bliža „njihovo“ vozilo. Poenostavljeno je tudi izvajanje servisnih del med tekmovanjem. GT3 RSR ima nov zračni dvižni sistem z nadtlačnim sistemom. Odprtina za hitro polnjenje olja je sedaj na zadnjem pokrovu, kjer je lažje dostopna..

GT3 RSR je poleg modelov GT3 Cup in GT3 Cup S že tretji dirkalnik na osnovi Porscheja 911 v ponudbi programa Porsche Motorsport. V Weissachu bodo za ekipe po vsem svetu izdelali 20 primerkov tega najuspešnejšega dirkalnika za vztrajnostne preizkušnje. Cena za GT3 RSR znaša 380.000 EUR (brez DDV).
 

sorodni članki