| 

Poslovne priložnosti

Evropski Ford je tržni delež v 2008 okrepil

Evropski Ford je tržni delež v 2008 okrepil

Evropski Ford je tržni delež v 2008 okrepil in se po prodaji uvrstil na drugo mesto

Izredna paleta avtomobilov, katere zastavonoša je popolnoma nova, nagrajena Ford Fiesta, je pripomogla k utrditvi tržnega položaja evropskega Forda v letu 2008. Tako se je Ford v preteklem letu uvrstil na drugo mesto najbolje prodajanih blagovnih znamk v Evropi, navkljub težkim gospodarskim razmeram.

Družba je povečala svoj tržni delež v 15 od 19 glavnih evropskih trgov. Kljub precejšnemu upadu prodaje v Veliki Britaniji in Španiji, je evropski Ford v letu 2008 na svojih glavnih trgih povečal tržni delež za 0,1 odstotne točke na skupno 8,6 odstotkov.

Zlasti nova Ford Fiesta je dosegla popoln uspeh, saj je bilo v dveh mesecih po predstavitvi prodanih preko 61.000 novih Fiest.

"Vesel sem, da je Ford postal druga najbolje prodajana znamka v Evropi. To je hkrati odlično priznanje izvrstni paleti modelov, ki nas napram konkurenci, postavlja v boljši izhodiščni položaj," je dejal Ingvar Sviggum, podpredsednik za marketing, prodajo in servis pri Ford Evropa.

"Še posebej smo veseli, da beleži nova Fiesta izreden uspeh. Postala je naš drugi najbolje prodajan model v Evropi, in najbolje prodajan model za november in december v Veliki Britaniji. To nam daje resnično zaupanje, da se bo Ford kot blagovna znamka še močneje uveljavila, tudi po preobratu v gospodarstvu. Z uvedbo majhnih in varčnih modelov, kot sta Fiesta in Ka smo za ta moment odlično pripravljeni," je še dodal Sviggum.

Vir: Summit motors Ljubljana d.o.o., Flajšmanova 3, 1000 Ljubljana

sorodni članki