| 

Uporabne informacije

Poslovni pogovor = naporen sestanek

Poslovni pogovor = naporen sestanek

Poslovni pogovor oziroma sestanek s predstavniki drugih podjetij ali s sodelavci znotraj domačega podjetja so odločilnega pomena za poslovanje podjetja in zahtevajo visoko koncentracijo ter pripravljenost na temo sestanka oziroma pogovora. Sestanki so lahko dobro izpeljani, lahko so uspešni in učinkoviti, lahko pa so tudi utrujajoči, brez namenski, enostavno predstavljajo najbolj naporen del delovnega dneva.
Zato smo pogledali kaj najbolj moti udeležence (delavce) na sestankih. Na to temo je bilo opravljenih že vrsto analiz, ena novejši raziskav pa je pokazala, da delavce najbolj motijo "neorganizirani sestanki". Takšni, ki bolj spominjajo na debatni krožek, kjer se veliko in neorganizirano govori, pove pa bolj malo. Neorganiziranost je po raziskavi za 27% delavcev najbolj moteč dejavnik na sestankih. Na drugem mestu s 17% sledijo udeleženci sestanka (sodelavci ali poslovne stranke), ki želijo "izstopati" in nenehno skačejo v besedo. Tretji moteči dejavnik, ki tesno sledi prejšnjemu, je zvonjenje telefona med sestankom, in sicer s 16%. Ostali moteči dejavniki pa so: sodelavci, ki stalno nergajo (9%), sestanki brez odmorov za obisk stranišča (8%, to moti zlasti starejše delavce), sestanki na katerih ni poskrbljeno za osvežitev (6%, ta dejavnik je moteč predvsem za mlajše), preverjanje elektronske pošte med sestankom (5%), zamujanje na sestanek ali predčasno odhajanje s sestanka (5%), prepozno začet sestanek (4%), sestanek, ki se konča brez zapisanih sklepov (4%) in drugi.

Vir: revija Podjetnik, september 2007

Urška Č.

sorodni članki