| 

Poslovne priložnosti

Kakšna recesija, to bo namreč raj na zemlji. ...za nekatere seveda!

Kakšna recesija, to bo namreč raj na zemlji. ...za nekatere seveda!

Pustimo analize analitikom, strategije strategom in zgodovino zgodovinarjem. Mi bomo vizionarji, ki jim je dovoljeno realistično sanjati. Menda se nam bosta v prihodnjem letu cedila med in mleko...

Mi ne verjamete? No, poglejmo kakšne obljube so nam dale parlamentarne stranke, še preden so prišle v vlado:

  • dobili bomo davčne olajšave za podjetnike začetnike;
  • dobili bomo dodatne stimulacije za zaposlovanje mladih in za ohranitev zaposlitve starejših;
  • dobili bomo davčne olajšave za tehnološki razvoj in investicije;
  • še bolj se bo povečal obseg proračunskih sredstev za sofinanciranje podjetniških idej, raziskav, inovacij, razvoja, novih podjetij in rastočih poslov;
  • mikro podjetja in manjši obrtniki bodo imeli pavšalni način obdavčenja;
  • menda bomo lahko davke odplačevali celo obročno, sistem plačevanja davkov pa bo preprostejši in cenejši;
  • prag dohodninske osnove bo višji;
  • zgornja višina prispevkov iz bruto plač bo omejena, prispevki za zdravstveno varstvo bodo nižji, zaradi tega bodo bruto plače razbremenjene za 0,53 %;
  • verjeli ali ne, dobili bomo sklade tveganega kapitala in
  • vzpostavili bomo celo učinkovitejšo administracijo za uspešnejše črpanje kohezijskih sredstev EU za razvoj gospodarstva.

 

Verjetno mi boste pritrdili, da nas bo res doletela ena sama velika sreča in da v obdobju hitrih sprememb, bliskovitega razvoja, hitro menjajoče se konkurence in vse manj zvestih odjemalcev, poslovno načrtovanje ni več potrebno. A takšno razmišljanje je zmotno, kajti prav poslovno načrtovanje je tisto, ki nam dovolj hitro pomaga prepoznati potencialne priložnosti in nevarnosti. Poslovno načrtovanje je proces, ki se nikoli ne zaključi. Ta proces podjetnika prisili, da svojo poslovno priložnost oceni objektivno, preigra različne scenarije ter se izogne pastem in oviram na njegovi poti. Kotler (1998, 61) v zvezi s tem podaja zanimivo misel: »Poznamo pet vrst podjetij, in sicer takšna, ki:

  • sploh ne vedo, da se je kaj zgodilo,
  • se čudijo, kaj se je zgodilo,
  • opazujejo, kako se stvari dogajajo,
  • si domišljajo, da se stvari dogajajo po njihovi zaslugi in
  • poskrbijo, da se jim stvari dogajajo.«

 

Presodite kam sodite vi!

Povzeto po: Verlag Dashöfer, založba, d.o.o., vir: http://www.donos.net

sorodni članki