| 

Poslovne priložnosti

Mala skrivnost: Zakaj vaš oglas ni učinkovit

Mala skrivnost: Zakaj vaš oglas ni učinkovit

26.12.2008 ob 09:16

Vložili ste veliko denarja v oglaševanje, rezultatov pa ni. Zakaj? Verjetno ste naredili eno od naslednjih napak:

1. Vaš oglas ne izstopa. Če je vaše podjetje novo, poudarite ime in logotip, predvsem pa vašo največjo in edinstveno konkurenčno prednost. Naj ljudem sede v spomin. Če ne ponujate nič drugačnega kot vaši tekmeci, izpostavite korist, ki so jo drugi pozabili omeniti.

2. Oglasu niste dali dovolj časa. Ne bomo ponavljali statističnih podatkov, kolikokrat morate ljudem posredovati oglas, da ga opazijo in se nanj odzovejo. V vsakem primeru kupcev ne boste prepričali z eno samo objavo. Ključni recept je: ponavljajte, ponavljajte...

3. Podjetja imajo včasih dobre oglase in vzbudijo pozornost pri ljudeh, potem pa vse pokvarijo s svojo spletno stranjo. Oglas privabi ljudi na domačo stran podjetja, tam pa so pomanjkljive in zastarele informacije o ponudbi in o pogojih nakupa.

4. Ne upoštevate marketinškega načrta. Oglaševalske akcije so uspešne, če jih podpira natančen marketinški načrt. Uspešna podjetja ničesar ne prepuščajo naključju. Ne začnite improvizirati, če rezultati oglaševanja že na začetku niso v skladu s pričakovanji.

Vir: Moj spletni priročnik št. 51-52, povzeto po www.marketingsurvivalkit.com

sorodni članki


Komentarji: 0 

Dodajte komentar


Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Torek
od 11 do 25 °C

Sreda
od 9 do 24 °C

Četrtek
od 8 do 24 °C

Petek
od 7 do 22 °C

Anketa

Dopust...
je že mimo
šele pride
ga ne potrebujem

    rezultat