| 

Postal sem podjetnik

Ne zapravite svoje kredibilnosti!

Ne zapravite svoje kredibilnosti!

Kredilnost je težko izoblikovati, vendar jo lahko kar hitro izgubite. Obenem pa je ključnega pomena za uspeh kadrovskega menedžerja. Naštevamo sedem načinov v danih situacijah, kako lahko prehitro izgubite le-ta ugled.

V našem konstekstu kredilnost pomeni, da je oseba spoštovana, občudovana v očeh drugih, predvsem pa, da drugi upoštevajo njegovo mnenje in se pogosto obračajo nanj za nasvete ipd. Preberite si, katera so tista ravnanja po mnenju Patricka DiDomenico, ki se jih mora vsak kadrovski strokovnjak izogibati, da bi nanj padla »slaba luč«.

1. Pretesna navezanost z drugo osebo ali ekipo v podjetju
Na primer, hoditi na kosilo z istim sodelavcem vsak dan, ali da ga pogosto obiskujete v njegovi pisarni, lahko povzroči nezaupanje v kolektivu in domnevo o pretirani zaščiti in pristranskosti do te osebe.

2. Odgovarjanje na vprašanja brez argumentov
Takojšnji odgovor na vprašanje lahko vodi v vnaprej ustvarjena mnenja oz. predsodke o nestrokovni podkovanosti in pomanjkanju poslovne ostrine. Omenjeni strokovnjak zato svetuje, da se z določeno osebo dogovorita, da se kasneje lotita te tematike, kot pa da »zgrešite« odgovor.

3. Sprejemanje odločitev na osnovi čustev drugih oseb
Na primer, če je nadrejeni jezen nad obnašanjem svojega zaposlenega in zahteva takojšnjo prenehanje z le-tem. V tem primeru upočasnite zadeve, preverite, kaj se je v resnici zgodilo in se odločite pravilno in pošteno, ki temelji na dejstvih in dani situaciji.

4. Ostati tiho v »kritičnih časih«
Ko se v podjetju pojavijo določene težave, naj gre za medosebne odnose ali druge »službene« težave, se jim HR-menedžerji ne smejo izogniti. Ko prihaja do raznovrstnih konfliktov, se mora menedžer z njimi soočiti in pravzaprav delovati kot neke vrste »blažilec« napetosti.

5. Neuspeh v večjih projektih človeških potencialov
DiDomenico svetuje, da se ne ustrašite prevzeti tveganja, ki lahko pusti vtis in pečat vašega dela. Pokažite, da niste zgolj uradnik, ampak da imate načrte in programe, ki bodo vplival na vaš kasnejši delovni uspeh.

6. Pomanjkanje strokovnega znanja
Finančna osnova delovanja podjetja vam ne sme biti tuja, kar zajema finančno bilanco, proračun, finančno načrtovanje podjetja in drugo ekonomsko podlago. Kako lahko povečati dobiček v vašem podjetju, kaj je finančno gonilo vašega podjetja so le ena izmed vprašanj, ki se jih mora lotiti kadrovski menedžer in jih čim bolj temeljito analizirati.

7. Pomanjkanje pravne podlage
Tako vaši kolegi kot vaši šefi pričakujejo, da poznate pravno podlago vašega področja in da ste »na tekočem«, kar zadeva aktualnih informacij in novosti na zakonodajnem področju. Ravno tako se od vas pričakuje, da jim znate prikazati najboljše in utemeljene rešitve, ki se lotevajo vašega področja, tj. ravnanja z človeškimi viri.

Vir: Verlag Dashöfer, založba, d.o.o.

sorodni članki