| 

Posel in moda

Volkswagnova produktna ofenziva v polnem teku

Volkswagnova produktna ofenziva v polnem teku

Volkswagnova produktna ofenziva v polnem teku: svetovne premiere Golfa Plus, študije Scirocca R in Golfa BiFuel

 

  • Novi Golf Plus: vsestranski model z novim designom in novimi motorji TDI
  • Študija Scirocco R: z dirkalnih stez na cesto
  • Novi Golf BiFuel: varčna in okolju prijazna vožnja na avtoplin (LPG)
  • Passat TSI EcoFuel: nova doba vozil na zemeljski plin
  • Novi Passat CC Individual: tovarniško opremljen z ekskluzivno zunanjo in notranjo opremo

Wolfsburg / Bologna, december 2008. Volkswagen intenzivno nadaljuje svojo svetovno produktno ofenzivo. Le dva meseca po začetku prodaje novega Golfa in dva tedna po predstavitvi povsem na novo razvite generacije "čistih" dizelskih motorjev za Touareg in Jetto v ZDA se za bolonjski avtomobilski salon (3.–14. december) obeta prava poplava novosti s tremi svetovnimi, eno italijansko in eno sejemsko premiero.

Svetovni javnosti se bodo premierno predstavili novi Golf Plus, študija Scirocco R, ki izhaja iz sveta športnega avtomobilizma, in Golf BiFuel s pogonom na avtoplin in bencin, ki ga odlikujejo majhna poraba goriva in majhne emisije škodljivih izpušnih plinov.

Resnično revolucionarna je tehnologija Passata TSI EcoFuel, ki na tem sejmu debitira pred italijansko javnostjo. Nobeno vozilo na zemeljski plin se ne more pohvaliti s tako športnimi voznimi lastnostmi in hkrati izjemno varčnostjo kot ta. Sejemsko premiero pa bo doživel tudi ekskluzivni Passat CC Individual.

Svetovna premiera I: novi Golf Plus

Vsestransko vozilo: V samo treh letih in pol se je Golf Plus uveljavil kot pomemben član Golfove družine. Njegovo vodilo je, biti vsestranski kot enoprostorec in kompakten kot Golf. Volkswagen sedaj predstavlja izpopolnjeni Golf Plus z deloma drastično zmanjšanimi vrednostmi porabe goriva: že samo uvedba motorjev TDI z vbrizgavanjem preko skupnega voda prinaša prihranek do 0,8 l goriva na 100 km (odvisno od moči motorja). Na evropskih tržiščih bo kupcem na voljo že marca 2009.

Po svojem videzu se novi Golf Plus navezuje na aktualno, 6. generacijo Golfa s klasično zasnovo, kar jasno odraža predvsem njegov sprednji del. Na novo zasnovani so zadnji odbijač in strešne letve. Piko na i optičnih sprememb zunanjosti predstavljajo nova jeklena in aluminijasta platišča. V notranjosti se novi Golf ponaša s številnimi novimi detajli, kot so nove sedežne prevleke. Iz Golfa je prevzel instrumente, volane in upravljalne funkcije avtomatske klimatske naprave Climatronic nove generacije.

Tudi po tehnični plati se Golf Plus navezuje na komponente, ki jih je v ta Volkswagnov segment uvedel novi Golf. Mednje poleg novih varčnih in izjemno tihih motorjev TDI z vbrizgavanjem preko skupnega voda, katerih razpon moči sega od 66 kW (90 KM) do 103 kW (140 KM), sodijo tudi številne druge inovacije. Klasični avtomatski menjalnik je nadomestil inovativni menjalnik z dvojno sklopko (DSG), ki tako v 6- kot tudi v 7-stopenjski izvedbi prispeva pomemben delež k varčni in dinamični vožnji z Golfom Plus. Novost v ponudbi za Golf Plus so opcijski sistem za avtomatsko uravnavanje razdalje (ACC), parkirni sistem Park Assist in kamera za vzvratno vožnjo. Nenazadnje velja še poudariti, da so vsi paketi opreme (Trendline, Comfortline in najbogatejši Highline) strukturirani povsem na novo.

 

Svetovna premiera II: nova študija Scirocco R

Z dirkalnih stez na cesto: maja 2008 sta dva dirkalnika Scirocco GT24 na 24-urni vzdržljivostni preizkušnji na Nürburgringu osvojila prvo in drugo mesto v svojem razredu. Sedaj Volkswagen v Bologni predstavlja cestno izvedbo omenjenega dirkalnika: študijo Scirocco R, ki jo poganja motor s 198 kW (270 KM), ki je po eni strani primeren za vsakodnevne vožnje, po drugi strani pa razvije izjemno pogonsko moč. Za prenos te moči skrbi 6-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko (DSG). Neposredno iz športnega avtomobilizma so prevzeti nastavljivo podvozje, 4-batna zavorna sedla in zvočno optimirani izpušni sistem.

Po svojem videzu študija večinoma posnema obliko dirkalnika. Poklon gostiteljem: tako zunaj kot znotraj zeleni, beli in rdeči elementi predstavljajo italijansko trobojnico.

 

Svetovna premiera III: prvi Golf BiFuel

Okolju prijazni avtoplin: v Bologni se svetovni javnosti premierno predstavlja tudi Golf BiFuel, ki je tovarniško prilagojen za uporabo avtoplina. Njegov bivalentni pogon – s preprostim preklopom je možno uporabljat tudi bencin – zmanjšuje stroške goriva in emisije škodljivih izpušnih plinov. Če Golf BiFuel uporablja utekočinjen naftni plin (avtoplin oz. UNP), je emisija CO2 v primerjavi z emisijo pri bencinskem motorju manjša za kar 10 %.

Tovarniško vgrajeni sistem v Golfu BiFuel ima številne prednosti pred sorodnimi sistemi za naknadno vgradnjo: predvsem je bilo vozilo skupaj s plinskimi jeklenkami na poskusnih trčenjih testirano kot celota (kar ne velja za naknadno vgrajene sisteme) in je torej preverjeno izjemno varno. Motor je zasnovan posebej za uporabo avtoplina, zato je vzdržljivejši kot motorji, ki so bili prvotno namenjeni samo za uporabo bencina. 4-valjni motor v Golfu BiFuel, ki pri pogonu na avtoplin razvije moč 72 kW (98 KM), v povprečju porabi 9,2 l UNP na 100 km (emisija CO2: 149 g/km). Stroški za 100 km vožnje (ob upoštevanju povprečne cene UNP v Nemčiji) znašajo samo 6,38 EUR*.

 

Italijanska premiera: Passat TSI EcoFuel

Revolucionarno: s Passatom TSI EcoFuel se začenja novo obdobje vozil na zemeljski plin. Doslej je bil temperament vozil, ki kot pogonsko sredstvo uporabljajo okolju prijazen in varčen zemeljski plin, kar nekoliko omejen. Z varčnim Passatom TSI EcoFuel z inovativnim motorjem z močjo 110 kW (150 KM), ki doseže najvišjo hitrost 210 km/h, je tega nepreklicno konec. Od 0 do 100 km/h namreč pospeši v samo 9,7 sekunde.

Passat limuzina s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG) kljub dinamiki turbomotorja z direktnim vbrizgavanjem, ki je kot prvi na svetu prilagojen za uporabo zemeljskega plina, za 100 km poti porabi samo 4,38 kg zemeljskega plina (stroški: samo 4,33 EUR**/100 km). Z emisijo CO2, ki znaša 119 g/km, Passat prebija mejo 120 g/km. Passat in Passat Variant TSI EcoFuel (po izbiri z menjalnikom DSG ali 6-stopenjskim ročnim menjalnikom) bosta kupcem na voljo spomladi 2009.

 

Sejemska premiera: novi Passat CC Individual

Samosvoj: Passat CC, katerega serijska proizvodnja je stekla spomladi leta 2008, je prvi Volkswagnov 4-vratni kupe. V Bologni se predstavlja ekskluzivna izvedba te nove serije: Passat CC Individual. Po Eosu, Passatu in Touaregu je to že četrti model z oznako „Individual“.

Serijsko je opremljen z novo oblikovanimi 18-colskimi platišči tipa Chicago, črne barve. Passat CC Individual je ekskluzivno v tem razredu lakiran z bisernim mesečinasto modrim lakom. V notranjosti razvaja z izbranimi detajli, med katere serijsko sodijo črne lakaste aplikacije in dvobarvne usnjene prevleke za 6-smerno električno nastavljive komfortne sedeže. Sedišča sedežev s prezračevalno funkcijo so oblečena v mehko, perforirano usnje nougat rjave barve. Na zunanjih delih sedežev se uporablja barvno idealno usklajeno črno napa usnje. Predeli pragov spredaj in zadaj so opremljeni z vstopnimi letvami z napisom „Volkswagen Individual“, ki je pri sprednjih vratih diskretno osvetljen z belo svetlobo. Passat CC Individual bo možno naročiti spomladi 2009 – odštevanje se je že začelo...
 

Vir: Porsche Slovenija d.o.o.

sorodni članki