| 

Postal sem podjetnik

Šefinje prinašajo dobiček

Šefinje prinašajo dobiček

Podjetja naj resno vzamejo enakopravnost spolov, trdita Alison Maitland in Avivah Wittenberg-Cox.

Skrajni čas je, da podjetja resno vzamejo enakopravnost spolov, trdita Alison Maitland in Avivah Wittenberg-Cox v svoji knjigi z naslovom "Why Women Mean Business: Understanding the Emergence of Our Next Economic Revolution" (Zakaj je treba ženske resno jemati - za razumevanje naše prihodnje ekonomske revolucije).

Ženske danes sestavljajo 60 odstotkov poklicno aktivne populacije. Približno 60 odstotkov tistih, ki končajo univerzitetni študij, so ženske. Hkrati ženske odločajo o 80 odstotkih družinskih izdatkov. Podjetja, ki svojo vodstveno hierarhijo odprejo tudi za ženske, so uspešnejša in prekosijo podjetja z manj ženskami na vodstvenih položajih.

Avtorici, prva je novinarka (20 let pri časniku Financial Times) in docentka na Carson Business School v Londonu, druga pa direktorica svetovalne družbe, sta zapisali, da si nobeno podjetje na svetu ne prizadeva dovolj, da bi izkoristilo potencial nadarjenih žensk. Če se to ne bo zgodilo, bo na primer v Veliki Britaniji šele čez 60 let usklajeno razmerje med ženskami in moškimi v upravah koncernov, vključenih v borzni indeks FTSE-100.

V knjigi raziskujeta, zakaj so vsi dosedanji poskusi uvajanja enakopravnosti spolov spodleteli in zakaj se je treba tega lotiti popolnoma drugače. Avtorici novo revolucijo v gospodarstvu imenujeta "womenomics". Sprožila jo bosta potencial in moč nadarjenih žensk. Samo zelo pozorna podjetja raziskujejo, kakšne potrebe in pričakovanja imajo ženske.

Vsa svoja spoznanja uporabijo za to, da na novo premislijo poslovna področja in trženje ter jih usmerijo na svoje najpomembnejše kupce - tako moške kakor ženske.

Vir: Verlag Dashöfer, založba, d.o.o.; povzeto po: Anamarija Urbanija, objavljeno v reviji Manager, september 2008

sorodni članki