| 

Poslovne priložnosti

Kaj se mora vprašati direktor trženja

Kaj se mora vprašati direktor trženja

Za uspešna podjetja je trženje močan vzvod njihovega uspeha, za večino neuspešnih pa le strošek. V čem se razlikujeta trženje uspešnih in trženje neuspešnih podjetij? V tem, da uspešni uporabljajo trženje, neuspešni pa ne? Ne. V tem, da imajo uspešni boljše kreativce ali agencijo? Ne. V tem, da uspešni v oglaševanje in drugo promocijo vlagajo vagone denarja? Ne. ...

Razlika med uspešnimi in neuspešnimi je predvsem ta, da je "trženje" za uspešne nekaj popolnoma drugega kot za neuspešne. Kot direktor moramo natančno vedeti, kako in za koliko nam trženje pomaga povečati prodajo in se ne smemo preveč ozirati na to, kaj o trženju mislijo drugi.

Če hočemo kot direktor usmerjati in nadzorovati trženje v podjetju moramo vedeti:

  • Kaj je končni rezultat trženjskih aktivnosti?
  • Kako lahko izmerimo učinkovitost trženjskih aktivnosti?

In glavna vprašanja, ki si jih mora o trženju storitev postaviti direktor trženja, če želi izvajati uspešno trženje v podjetju, so:

  1. Kaj pričakuje uprava oziroma lastnik od trženja?
  2. Ali razumem svojo kategorijo in pozicijo lastne blagovne znamke znotraj kategorije, razumem porabnika?
  3. Kako postaviti ustrezno strategijo trženja za dosego ciljne strategije?
  4. Ali imam ustrezne vire, organizacijo, procese?
  5. Smo preračunali naš primer, spremljamo, kaj se dogaja okoli nas?
  6. Kakšni sta naša izvedba, taktika?
  7. Kje smo »zamočili« in kaj bomo spremenili?
  8. 8. Zakaj to počnem?

Vir: Moj spletni priročnik št. 48; povzeto po Finance, 12.11.2008, www.finance.si, Avtor: Tina Dolenc

sorodni članki