| 

Uporabne informacije

Zaposlitveni oglas ni več tisto, kar pritegne

Zaposlitveni oglas ni več tisto, kar pritegne

26.09.2008 ob 08:41

Pri zaposlovanju novih sodelavcev ni formule ali pravila, kako najti prave ljudi, prav tako ne pritegne več zaposlitveni oglas, ampak ugled podjetja.

Pri širitvi poslovanja v podjetju je kadrovski potencial še kako pomemben, saj lahko ta pospeši širitev ali pa povzroči izgubljanje živcev in dragocenega časa.

Kako se s to problematiko soočajo v podjetju Domenca, je pojasnil direktor podjetja Jugoslav Petkovič, ki bo na letošnjem HRM fokusu tudi eden izmed govorcev. Petkovič pravi, da pri zaposlovanju novih sodelavcev ni formule ali pravila, kako najti prave ljudi, saj na to, da se na razpis prijavijo pravi ljudje, vpliva več dejavnikov. "Podjetje mora znati dobro komunicirati svoje zanimive projekte ali izdelke, izpostaviti ključne ljudi, ki so strokovnjaki na svojih področjih, ter znati učinkovito predstaviti prednosti zaposlitve v tem podjetju oziroma v čem se razlikujejo od konkurenčnih podjetij. Če se za prosta delovna mesta prijavijo pravi ljudje, potem je izbira enostavnejša," trdi Petkovič, ki dodaja, da zaposlitveni oglas ni več tisto, kar pritegne, ampak sta to predvsem ugled in "osebnost" podjetja.

Novinec se mora vklopiti v ekipo

Kakšne pa so tiste ključne lastnosti posameznika, ki so pomembne? Po besedah Petkoviča je pomembno predvsem to, da posameznik ustreza skupini sodelavcev, kateri se bo pridružil. Zato svetuje, naj se kandidat pred sprejemom na delovno mesto spozna tudi s svojimi bodočimi sodelavci. Končna presoja tako ne sme biti le v rokah kadrovske službe, ampak mora pri tem sodelovati tudi ekipa, ki bo novega sodelavca sprejela. To, da se novinec ne vključi v ekipo, pa je lahko tudi največja napaka, ki jo lahko podjetje stori pri zaposlitvi novega sodelavca. "Namesto da bi nov sodelavec prinesel nova znanja in izkušnje ter okrepil ekipo, bo vnesel razdor in hitro se zgodi, da podjetje zapustijo drugi člani te ekipe," pravi sogovornik, ki v tem vidi še dodatno izgubo časa in živcev.

Dobra ekipa kot dobro naoljen stroj

Ekipa, ki dobro sodeluje, je tako kot dobro naoljen stroj, njihova produktivnost pa je lahko zelo visoka. Prijetno vzdušje in odprto komuniciranje omogoči tudi razvoj novih poslovnih idej, ki jih lahko podjetje razvije in tako vpliva na rezultate poslovanja. Poleg tega bo posameznik v takem okolju, kjer bo videl možnosti, da napreduje - čeprav ne po hierarhični lestvici - želel ostati. Zato Petkovič meni, da je naložba v izobraževanje hkrati tudi naložba v znanje in inovativnost posameznika in podjetja kot tudi naložba v zmanjšanje fluktuacije in odliva znanja iz podjetja. "Investicija v kadre le zato, da bi jih zadržali v podjetju, ni dobra. Iti mora v smeri pridobivanja novih znanj, motivacije za delo in inovacije ter razvoj posameznika," še trdi sogovornik.

Vir in informacije: Poslovna akademija Finance, www.finance-akademija.si, 16.9.2008, Avtor: Tina Dolenc

sorodni članki


Komentarji: 0 

Dodajte komentar


Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Sreda
od 14 do 29 °C

Četrtek
od 16 do 30 °C

Petek
od 16 do 26 °C

Sobota
od 15 do 29 °C

Anketa

Se vam zdi vaša spletna stran učinkovita?
Da
Ne
Kako naj pa to vem?
Je nimam

    rezultat