| 

Poslovne priložnosti

Oglaševalski zvezdniki v Portorožu

Oglaševalski zvezdniki v Portorožu

Letošnji oglaševalski festival Zlati boben z veseljem in ponosom najavlja kar 45 imenitnih govorcev, ki se bodo zvrstili od 5. do 10. oktobrom.

 


  • Milka Pogliani, predsednica evropskega kreativnega sveta EMEA, izvršna kreativna direktorica, McCann Worldgroup, Italija;
  • Prasoon Joshi, izvršni predsednik in regionalni kreativni direktor za južno in vzhodno Azijo, McCann Erickson, Indija;
  • Adrian Botan, regionalni kreativni direktor za Srednjo in Vzhodno Evropo, McCann Erickson
    bodo govorili o OGLAŠEVALSKEM EROSU

  • John Hunt, svetovni kreativni direktor, TBWA\ Worldwide;
  • Erik Vervroegen, kreativni direktor, TBWA Pariz;
  • Stefan Schmidt, vodilni kreativni direktor, TBWA\ Nemčija;
  • Kurt Georg Dieckert, vodilni kreativni direktor, TBWA\ Nemčija in predsednik žirije za oblikovanje & umetniško vodenje;
  • Jan Macken, izvršni kreativni direktor, TBWA\ Bruselj;
  • Mark Tungate, avtor knjige Oglasni svet, novinar in kolumnist
    bodo razpravljali KAKO ŽIVETI V SVETU MEDIJSKE UMETNOSTI

  • Pietro Leone, regionalni direktor, Grey Group, Srednja in Vzhodna Evropa, Italija in Turčija;
  • John A. Lynn, direktor in izvršni direktor, Grey Group, Španija;
  • Francesco Emiliani, izvršni kreativni direktor, Grey Milano;
  • Claudiu Dobrita, kreativni direktor, Grey Bukarešta
    bodo razmišljali ali naj gremo ali ne NAZAJ V PRIHODNOST

  • Richard Pinder, glavni direktor, Publicis Worldwide;
  • Bob Moore, glavni kreativni direktor, Publicis ZDA;
  • Paul Kemp-Robertson, urednik prestižne revije Contagious;
  • Carter Murray, glavni direktor trženja, Publicis Worldwide;
  • Paul Marsden, samostojni tržni raziskovalec in direktor agencije clickadvisor.com
    bodo poskusili osvetliti usodno vprašanje ALI JE ŽIVLJENJE PO SMRTI?

  • John Ellis, fizik, najodgovornejši znanstvenik v raziskovalnem centru CERN v Ženevi, kjer so v septembru zagnali največji znanstveni eksperiment doslej: simulacijo velikega poka, v katerem naj bi nastalo vesolje;
    v predavanju z naslovom: IDEJE NA MEJI VESOLJA IN IMAGINACIJE

  • Bob Moore, glavni kreativni direktor, Publicis ZDA;
  • Per Pedersen, kreativni direktor, Uncle Grey, Danska;
  • Christophe Cauvy, regionalni digitalni direktor, EMEA McCann WorldGroup, Velika Britanija;
  • Serge Fenenko, direktor, Novocortex, Nizozemska;
  • Steve Davies, izvršni direktor, Advertising Producers Association;
  • Kurt Georg Dieckert, glavni kreativni direktor in član uprave, TBWA, Nemčija;
  • Julian Boulding, predsednik thenetworkone
    bodo na Predsedniški tribuni, ki jo bo vodil Michael Conrad, predsednik berlinske šole kreativnega vodenja govorili o svojem profesionalnem kredu in letošnji izkušnji v tekmovalni konkurenci.

 

  • Melanie Varley, izvršna direktorica, EMEA, Mediaegde:CIA;
  • Zoran Savin, partner Sonce.net, podpredsednik IAB Europe;
  • Katarina Škoberne, soustanoviteljica Open.Ad;
  • Daniela Krautsack, ustanoviteljica Cows in Jackets;
  • Karl Pachner, izvršni direktor, ORF Online and Teletext GmbH & Co KG;
  • Ami Hasan, ustanovitelj, predsednik in kreativni direktor, hasan & partners
    bodo predstavili NOVE IGRE V MEDIJSKEM PROSTORU

  • Ian Clarke, izvršni director, Omnicon Media Group CEE;
  • Damian Blackden, predsednik OMD Digital Media Group EMEA;
  • Damian Burns, vodja odnosov z agencijami EMEA, Google;
  • Jakob Nielsen, regionalni direktor za Zahodno Evropo, Microsoft;
  • Blake Chandlee, komercialni direktor Facebook in govorci iz Vodafona
    • Jeremy Makin, mednarodni direktor razvoja, Mobile Advertising;
    • Tomas Matl, medijske rešitve, Vodafone Češka,
    • Tamas Banyai, vodja razvoja, Madžarska;
  • Ralf Langwost, izvršni director, Idea Management
    NOVE ZVEZDE V MEDIJSKEM PROSTORU

 

In za povrh
Donald Gunn s tradicionalno predpremiero bele knjige svetovnega oglaševanja.
The Gunn Report 2008.

Vir: Golden drum 2008

sorodni članki