| 

Poslovne priložnosti

Ford Evropa povečuje tržni delež kljub upadu

Ford Evropa povečuje tržni delež kljub upadu

• Fordov tržni delež se je na 19 evropskih trgih povečal za 0.4 odstotka in je znašal 8.0 odstotkov.
• V prvih osmih mesecih tega leta je Ford na 51 trgih prodal 1.253.600 vozil in dosegel povečanje za 0.4 odstotne točke.
• Velika Britanija je dosegla v avgustu najboljši tržni delež po letu 2003.
• Prodaja v Nemčiji je bila v tem letu največja.


Prodaja Ford Evrope se je na vseh glavnih 19 trgih povečala za 0.4 odstotka na 8 odstotkov, navkljub padanju trga. Skupni tržni delež v prvi osmih mesecih ostaja s 8.6. odstotki stabilen.

Evropski Ford je na 51 trgih prodal 1.253.600 vozil in dosegel povečanje za 5.500 vozil ali 0.4 odstotne točke.

Odličen prodajni momentum na ruskem trgu je s povečano prodajo za 36 odstotkov na 11.900 vozil in na EDM trgu s povečanjem za 21.8 odstotkov na 7.500 vozil, se je okrepil prodajni rezultat preostalih tradicionalnih 19 trgov.

»Veselimo se povečanja tržnega deleža na številnih trgih, kljub doseženim nižjim prodajnim rezultatom, ki so posledica splošnega upada na avtomobilskem trgu,« je dejal Ingvar Sviggum, podpredsednik za trženje, prodajo in servis pri Ford Evropa. »V tem težkem ekonomskem položaju in spremembi v modelni paleti je še pomembnejše, da strankam nudimo izjemno modelno paleto, ki jo bosta nova Fiesta in Ka še dodatno okrepila, « je dodal Sviggum. »Z novimi v segmentu vodilnimi ECOnetic modeli z najnižjo CO2 emisijo pa omogočamo ozaveščenim strankam učinkovitejše in okolju prijaznejše modele.«

Na vseh 19 trgih je evropski Ford prodal 72.000 vozil (za 14.5 odstotka manj). Ko skupnemu prodajnemu rezultatu prištejemo še Turčijo, Rusijo in EDM trg znaša celotna prodaja 98.400 vozil (za 10.3 odstotka manj).

Focus ostaja najbolj prodajan model (18.000) na vseh evropskih trgih, sledita Fiesta (14.900) in Transit (9.400). V Franciji so bili Fiesta, S-MAX in C-MAX najbolj prodajani modeli v svojem segmentu.

Nemčija je bila v avgustu Fordov najuspešnejši trg z prodanimi 18.000 vozili. Mesečni tržni delež se je povečal za 0.7 odstotka in je znašal 7.6 odstotka, kar je najvišji nemški tržni delež letos.

V Veliki Britaniji je tržni delež znašal 16.1 odstotka in je večji za 2.2 odstotka v primerjavi z lanskim letom. Je hkrati tudi največji tržni delež v avgustu po letu 2003 s skupno prodanimi 12.600 vozili.

Kljub težki situaciji na španskem trgu se je prodaja povečala za 0.4 odstotka na 8.7 odstotkov s skupno prodanimi 5.800 vozili, kar je najboljši avgust po letu 1997. V Italiji so prodali 6.800 vozil in dosegli 7.8 odstotkov, kar je za 0.5 odstotka več kot lani in največ v avgustu po letu 2002.

V prvih osmih mesecih je Ford Evropa na 19 evropskih trgih skupno prodala 1.013.400 vozil, kar enajst trgov beleži rast v prodaji. Prodaja na vseh 51 trgih se je povečala za 0.4 odstotkov na 1.253.600 vozil.

Velika Britanija je Fordov najuspešnejši trg, s prodanimi 280.400 vozili in 16.4 odstotnim tržnim deležem. Preostale uspehe beležimo tudi v Nemčiji, kjer je bilo prodanih 157.700 (za 5.5 odstotka več) vozil in v Franciji s 98.100 prodanimi vozili (10.4 odstotka več). Ford v tem letu ostaja vodilni tudi v Španiji s 9.6 odstotnim tržnim deležem (za 0.2 odstotka več).

Vir: Summit motors Ljubljana d.o.o., Flajšmanova 3, 1000 Ljubljana

sorodni članki