| 

Postal sem podjetnik

Klasične podjetniške napake

Klasične podjetniške napake

Po neki raziskavi je verjetnost preživetja novo nastalega podjetja naslednja: 28 % podjetij obstane, 28 % podjetij prostovoljno ugasne, 18 % podjetij propade in 26% podjetij dobi novega lastnika. Niso pa vedno zunanji dejavniki krivi za propad nekega podjetja - včasih je za neuspeh kriv kar podjetnik ali podjetnica sam-a. Tiste poglavitne podjetnikove lastnosti, ki mu zagotavljajo uspeh - ambicioznost, optimizem, bojevitost, zaupanje vase, neodvisnost in določena raven tveganja - imajo tudi potencialne slabe strani. Te mora podjetnik prepoznati in se jim izogibati.

Po opravljenih raziskavah in izkušnjah mnogih podjetnikov, vam ponujamo hiter pregled najpogostejših podjetniških napak, ki so za posel in uspeh podjetnika lahko tudi usodne.

1. Ego: Verjamete, da se svet vrti okrog vas? Ste željni samopotrditve? Največja past je ravno podjetnikov (pre)velik ego.

2. Pomanjkanje fokusa: Se selite iz projekta na projekt, brez da bi zadevo v miru in v celoti pregledali? Iščete v poslu adrenalinske užitke?

3. Prevelik zagon in tekmovalnost: Se izgubljate v delu ali pa ste osredotočeni le na zmago za vsako ceno? Morda občasno v boju za prevlado kršite pravila?

4. Aroganca: Menite, da poznate vse odgovore? Ste slepi za lastne slabosti in pomankljivosti?

5. Rožnata očala: Podcenjujete izzive na podlagi neutemeljenega optimizma?

Vir: Classic Mistakes, Part 1: The Over-the-Top Entrepreneur, avtorja: Christopher Gergen and Gregg Vanourek, www.blog.inc.co

sorodni članki