| 

Uporabne informacije

Tri napake spletnega marketinga

Tri napake spletnega marketinga

1. Napaka - Odvisnost od prometa
Ena od osnovnih napak spletnega marketinga je mišljenje, da je prva in edina pomembna zadeva, ki prinaša denar od spletnega poslovanja ta, da spletna stran privablja velike mase obiskovalcev oziroma "prometa".

Osredotočanje na številčnost naših obiskovalcev, pa je v resnici eden od zadnjih elementov, na katere moramo biti pozorni pri grajenju uspešne in dobičkonosne spletne strani.

Če se predajate predvsem želji, kako privabljati nove in nove obiskovalce, namesto da ste osredotočeni na to, kako obstoječe uporabnike spremeniti v nove stranke in kupce, ste sigurno na napačni poti.

2. Napaka - Pričakovanje uspeha "čez noč"
Že od nekdaj so ljudje navdušeni nad idejo o hitri rešitvi problema, bljižnicah in kako premagati ali zaobiti obstoječi problem ali sistem. In področje spletnega poslovanja ni prav nič drugačno.

Slaba novica je, da je ogromno ljudi osredotočenih prav na tak način pridobivanja kapitala.

Trdo in boleče dejstvo za te ljudi pa je, da se sistema NE DA premagati. Za nikogar ne obstaja čarobni gumb, ki bi ga lahko pritisnil!

Odlična novica pa je, da ni pomembno, če se proti sistemu ne moremo boriti, saj se ga lahko naučimo sprejemati in tako potujemo z njegovim tokom!

Kaj imajo skupnega olimpijski zmagovalci, miljonarji in ostali svetovni uspešneži?

Vsi so se zgledovali po vzornikih (in seveda njihovih vzorcih), ki so že pred njimi doživeli uspeh na njihovem področju.

Pomislite, sprejemanje uspešnih vzorcev je sploh edini razlog, zakaj se človeštvo je razvijalo, se razvija in se bo razvijalo tudi v prihodnje.

Zato poglejte že preizkušene metode in jih uporabite, ali pa pisanje marketinško uspešnih besedil za vašo spletno stran zaupajte nekomu, ki se na to že spozna. Še enkrat - osredotočajte se na to, kako uporabnike pretvoriti v stranke in kupce. In ... bodite potrpežljivi!

3. Napaka - "Spletno stran zgradim, obiskovalci bodo pa prišli sami"
Stara in še vedno močno uporabljana klasika. Resnica pa je: "Spletno stran zgradim in nihče ne bo izvedel zanjo, dokler se ne oborožim s pravimi informacijami, kako naj spletno stran tržim."

Internet je na ogromno število ljudi vplival podobno kot še ne tako dolgo nazaj v Ameriki "zlata mrzlica". Stvaritev svetovnega spleta je peljala svet v histerijo, ki je gradila upe o bogatstvih onkraj vsake domišljije. Seveda je vse možno, ampak tako preprosto pa spet ne.

Poizkus, da postavite uspešno spletno stran brez kakršnega koli marketinškega pristopa je tak, kot da bi v "zlati mrzlici" poskušali iskati zlato brez zemljevida, kompasa, krampa in sita. Mogoče je, da boste prišli nakam blizu zlata tako da sledite množici, sigurno pa ne boste vi tisti, ki boste prvi naleteli na zlato žilo.

Če se boste držali že preizkušenih načel in uporabnikom pokazali kam naj gredo, kaj naj storijo in kako naj kaj storijo, ste sigurno na dobri poti do začetka uspešnega spletnega poslovanja.

Vir: Tri napake spletnega marketinga, www.studiostyle.si, izdelava spletnih strani

sorodni članki