| 

Poslovne priložnosti

Prolog 2008: Nove teme in živahne diskusije

Prolog 2008: Nove teme in živahne diskusije

11.09.2008 ob 14:22

Zlati boben 2008 se je začel že 20. maja na spletni strani prolog.goldendrum.com. Najprej samo z nekaj prispevki že znanih avtorjev, ki pa so se jim postopoma pridružili novi mlajši »novoevropski« avtorji in diskutanti. Prolog vabi vse, ki želijo s svojim originalnim pogledom pridobiti brezplačno kotizacijo za celotedenski dogodek, samo še do 20. septembra.

Prva glavna tema o komuniciranju ima naslov »Nazaj v prihodnost«. Osnovna ideja je nastala pri Juretu Apihu, ki razmišlja, ali se tržno komuniciranje res tako spreminja zaradi tehnoloških sprememb. Domen Bajde vidi velike spremembe in poudarja, da so igre nov hit komuniciranja. Prej je komuniciranje potekalo v obliki predvidljivih filmov z znanim scenarijem, zdaj pa potrošniki nočejo biti več samo gledalci, ampak aktivni udeleženci. O bistveni spremembi v moderni komunikaciji piše tudi Rok Hrastnik, ki izpostavlja spletne iskalnike. Potrošniki lahko kadarkoli aktivno iščejo to, kar jih zanima in to počno vse pogosteje. Ne gre tudi brez nostalgije in več avtorjev se strinja, da oglaševanje ni več tako kreativno kot nekoč, da je preprosto vedno bolj neumno. Kontra temu pa je podana odlična obrazložitev Martina Mola, zakaj je Cadburry-jeva gorila super komunikacija.

Druga velika tema Prologa je odnos do znamk, ki predstavljajo bistvo marketinga. Janez Damjan dvomi, da je odnos do predmetov možno tako preprosto primerjati z odnosom do ljudi in predlaga izraz »Brandship« namesto »Relationship«. Tose Arsov in še nekateri pa nimajo dvomov in verjamejo v svoje odnose z znamkami. Giovanni Lunghi uvaja pojem »Brand-anschauung«, ki je bil deležen tudi nekaj filozofskih komentarjev. Največ pozornosti je dobil prispevek Igorja Ariha, ki govori o oblikovanju in projektu WannabeSociety.com.

Žirija, ki jo sestavljajo dr. Vesna Žabkar z ljubljanske EF, Pietro Leone, CEO agencijske mreže GREY Group v naši regiji in Philippe Boutie, kreativni direktor pariške agencije LAMTAR je izbrala najbolj modre in originalne zapise. Njihovi avtorji bodo nastopili na odru Smaragdne dvorane Grand hotela Bernardin v Portorožu v nedeljo, 5. oktobra popoldne in si prislužili nagrado - brezplačno kotizacijo za celoten festival, vredno 740 evrov.

Vir: Golden Drum

sorodni članki


Komentarji: 0 

Dodajte komentar


Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Sreda
od -1 do 1 °C

Četrtek
od -1 do 0 °C

Petek
od -1 do 3 °C

Anketa

Se vam zdi vaša spletna stran učinkovita?
Da
Ne
Kako naj pa to vem?
Je nimam

    rezultat