| 

Aktualno

Zlata nit 2008: iščemo zaposlovalce leta

Zlata nit 2008: iščemo zaposlovalce leta

Časnik Dnevnik v okviru redne rubrike Zaposlitve&kariera ponovno začenja medijsko-raziskovalni projekt Zlata nit, katerega namen je s promocijo najboljših praks na področju zaposlovanja vplivati na bolj dinamičen razvoj delovnih mest ter prispevati k večji konkurenčnosti slovenskega gospodarstva. V prvem izboru najboljših zaposlovalcev, ki se je končal letos aprila, so zmagali Microsoft, d. o. o., Halcom, d. d. in Krka, d. d., posebni priznanji pa sta prejela še Trimo, d. d., (za inovativnost) in Elektronček, d. d. (med gazelami). Kateri bodo najboljši tokrat, bo znano že marca prihodnje leto.

Glavno besedo imajo zaposleni
O najboljših zaposlovalcih na prvem mestu odločajo prav zaposleni (lani je bilo anketiranih več kot 10.500 zaposlenih v slovenskih podjetjih), prav tako pomembna pa je uspešnost poslovanja podjetja. O končnem zmagovalcu na podlagi pridobljenih podatkov in pogovora z vodstvom odločata izborna komisija in strokovni svet, ki ju zastopajo predstavniki najpomembnejših ustanov na trgu dela. Častni pokrovitelj projekta je tudi letos Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve Republike Slovenije.

Od lestvice najboljših do treh zmagovalcev
Izbor najboljših zaposlovalcev med malimi, srednje velikimi in velikimi podjetji bo potekal od septembra 2008 do marca 2009. V teku izbora bo oblikovana lestvica 101 najboljšega zaposlovalca, ki bo v prvi polovici januarja 2009 objavljena v časniku Dnevnik. Sledila bo objava imen 21 finalistov v omenjenih kategorijah in javna razglasitev zmagovalcev s podelitvijo priznanj.

»Na podlagi zares uspešne realizacije projekta Zlata nit 2007/08 in odličnega odziva podjetij v lanskem letu pričakujemo še večje zanimanje in še večje število prijav. Zlata nit, ki se kot največji tovrstni izbor povezuje s stroko in raziskovalno sfero, se bo tudi v letošnjem letu usmerjala v raziskavo odnosa med posameznikom in organizacijo – ugotavljali bomo, v katerih podjetjih zaposleni najbolje uresničujejo svoje možnosti in talente ter v množičnih medijih in prek aktivnosti projekta izpostavljali ter spodbujali dobre poslovne prakse. Jasen vpogled v stanje v podjetju, možnost razvoja in izboljšanja, ob tem pa tudi dobro ime podjetja na trgu delovne sile, večja prepoznavnost in ugled, vse to so močni razlogi za vstop v Zlato nit. Verjamem, da se bo vsako uspešno podjetje potrudilo, da bi se na lestvici najboljših zaposlovalcev prebralo tudi njegovo ime,« je povedala Saša Mrak, vodja Zlate niti in urednica Dnevnikove rubrike Zaposlitve & kariera.

Podjetja lahko k izboru pristopijo na spletni strani http://zaposlitev.dnevnik.si/zlatanit, kjer so objavljene tudi vse informacije o projektu in poteku izbora.

Najobširnejša raziskava v Sloveniji
V okviru projekta Zlata nit poteka ena največjih raziskav med zaposlenimi v Sloveniji, podatki, pridobljeni v projektu, pa bodo tudi letos uporabljeni za znanstvenoraziskovalno delo. Bogastvo izsledkov, pridobljenih v prvem letu, dokazuje, da sodelovanje medija in raziskovalnih ustanov prinaša nova, tudi v mednarodni strokovni javnosti prepoznana znanstvena dognanja ter hkrati oblikuje inventivne pristope, uporabne tudi v poslovni praksi.

Na sliki od leve proti desni: Matej Potokar (Microsoft, d. o. o.), Matjaž Čadež (Halcom, d. d.), Jože Colarič (Krka, d. d.), Marjeta Cotman (ministrstvo za delo, družino in soc. zadeve), mag. Branko Pavlin (Dnevnik, časopisna družba, d.d.) in Saša Mrak (vodja projekta Zlata nit)


Več informacij o projektu in prijave: http://zaposlitev.dnevnik.si/zlatanit.

sorodni članki