| 

Uporabne informacije

Davčna obravnava oškodovancev v naravnih nesrečah

Davčna obravnava oškodovancev v naravnih nesrečah

06.09.2008 ob 13:37

Ministrstvo za finance oziroma Davčna uprava RS je pripravila potrebna navodila in zagotovila enak pristop in obravnavo vseh davčnih zavezancev, ki so jih prizadele naravne nesreče. Generalni davčni urad je vsem davčnim uradom poslal enotna navodila, ki so pripravljena tako, da postopek za zavezanca kar se da poenostavljen. Navodila bodo davčni uradi uporabljali za vse naravne nesreče, ne glede na vrsto naravne nesreče in ne glede na datum nastanka nesreče. Osnova za ravnanje davčnega organa pa bodo seveda podatki, ki jih bo davčna uprava prejela od pristojnih organov, ki ugotavljajo višino nastale škode.

V nadaljevanju v obliki vprašanj in odgovorov predstavljamo ključne informacije v zvezi z davčno obravnavo prizadetih v naravnih nesrečah.

1. Kdo lahko vloži vlogo za odlog plačila davčnih obveznosti?

Vlogo lahko vložijo vsi davčni zavezanci, ki so jim naravne nesreče povzročile škodo, ki so jo prijavili oz. je bila ugotovljena s strani pristojnega organa.

Vlogo lahko poleg davčnih zavezancev - fizičnih oseb vložijo tudi davčni zavezanci - pravne osebe, samostojni podjetniki posamezniki in posamezniki, ki samostojno opravljajo dejavnost…

Več informacij dobite na spletni strani Davčne uprave RS: www.durs.gov.si

Vir: Moj spletni priročnik 35, 2.september 2008, JAPTI, Javna agencija RS za podjetništvo in tuje investicije - Davčna uprava RS (DURS), 27.8.2008, www.durs.gov.si

sorodni članki


Komentarji: 0 

Dodajte komentar


Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Sreda
od 14 do 29 °C

Četrtek
od 16 do 30 °C

Petek
od 16 do 26 °C

Sobota
od 15 do 29 °C

Anketa

Se vam zdi vaša spletna stran učinkovita?
Da
Ne
Kako naj pa to vem?
Je nimam

    rezultat