| 

Poslovne priložnosti

Najboljša reklama za podjetja so zaposleni

Najboljša reklama za podjetja so zaposleni

Direktorji, prizadevajte si za zadovoljstvo svojih zaposlenih, da boste pridobili ugled v vaši širši okolici!

Zadovoljstvo vaših zaposlenih se odseva v t.i. reklami za vaše podjetje, po drugi strani pa se odraža tudi na ravni njihove delovne uspešnosti in kakovosti dela, ki pa je odločilnega pomena za donosnost vašega podjetja. Zadovoljstvo kot tako je neposredno povezano s pripadnostjo podjetju, treba pa je povedati, da se žal »uveljavlja« trend padanja te vrednote. V času socializma je bil občutek pripadnosti podjetju mnogo večji kot je danes, saj se je v teh letih na splošno spremenil odnos do podjetja. V čem je razlika »danes« in »nekoč«? Za socialistične čase so bile značilne dolgoročne zaposlitve in pa krajši delovni čas, medtem ko je danes ravno obratno.

Kako pa naj direktor zagotovi visoko stopnjo pripadnosti v današnjem času? Na splošno velja pravilo, da mora podjetje dati svojim zaposlenim splošen občutek varnosti in ga tudi vzpodbujati. Nezanemarljivo pa je dejstvo, da je ta varnost povezana z razmerami na delovnem mestu in z medosebnimi odnosi. Vodja podjetja oz. direktor naj motivira ljudi, težave se naj rešujejo v timu, tako da se zaposleni počutijo varne, samostojne in ustvarjalne pri svojem delu, po drugi strani pa ne sme pozabiti na ustrezno nagrajevanje. Končni rezultat je, da direktor na ta »motivacijski« način pridobi mnogo bolj kreativne in odgovorne zaposlene.

Kot že rečeno, so vaši zaposleni najučinkovitejša reklama za vaše podjetje, še posebej pa to velja za podjetja, ki so locirana v manjših krajih. V manjših predelih namreč podjetja »dihajo« z okolico in aktivno sodelujejo z njo, kot je denimo urejanje okolja ali sodelovanje na različnih prireditvah. Za zaključek pa lahko priznamo, da splošno znan pregovor resnično drži: »Dober glas seže v deveto glas«.

Vir: Verlag Dashöfer, založba d.o.o.

sorodni članki