| 

Poslovne priložnosti

Kako izboljšati prodajo v spletni trgovini

Kako izboljšati prodajo v spletni trgovini

Bistvena je ugotovitev, da je potrebno obiskovalce, ki pridejo v našo spletno trgovino, na njej zadržati. Pripraviti jih je potrebno do nakupa, ali vsaj do registracije ali vpisa v e-novice. To lahko dosežemo s kakovostno postavljeno spletno trgovino, ki pa mora biti hkrati enostavna in pregledna. Na udarnem mestu je dobro izpostaviti akcije v obliki popusta ali brezplačne poštnine.

Poenostaviti je potrebno tudi nakupni proces. Kupci namreč v vsaki fazi nakupa cenijo enostavnost, zato je potrebno poskrbeti, da od njih zahtevamo karseda malo osebnih podatkov, prav tako je nezaželena registracija, še manj pa kakršnokoli anketiranje med samim procesom kupovanja.

Pomembna je pomoč kupcem v primeru kakršnihkoli zapletov. To lahko nudimo prek ažurnega odgovarjanja na elektronsko pošto, ali pa prek 080 številke. Pri spletnih trgovinah je zelo pomemben element cena, saj je zelo enostavno najti ponudbo konkurence. S ceno torej v tem primeru ne smemo pretiravati. Poskrbeti je potrebno tudi za garancijo in morebitno vračilo izdelkov. V končni fazi nakupa pa je potrebno poskrbeti za nemoteno ter pravočasno dostavo izdelka.

Vir: Radoš Skrt. Kako pretvoriti obiskovalce v kupce. Moj mikro, april 2008.

sorodni članki