| 

Poslovne priložnosti

Predsedniške volitve 2008

Predsedniške volitve 2008

Čas volitev! Medijski strategi in planerji v oglaševalskih agencijah že mrzlično pripraviljajo kampanje za predsedniške volitve 2008. Budgeti 100, 200 in več tisoč € denarja bodo potrebni, da nas bodo v povečavi 4x3m in z vsakega drevesa ter izza vsakega vogala gledali kandidati in se nam smehljali. Kako se odločimo katerega bomo volili? Kot vem, ne po tem kolikokrat ga zasledimo v dnevnem časopisju ali na kolikih semaforjih gledamo njihove podobe. Pomembno je, kakšna ima kandidat načela in kako misli učinkovito in uspešno voditi republiko. Bolj pametno bi bilo, da bi vsaj del tega denarja, ki je namenjen oglaševalski kampanji porabili za pomoč ljudem. Taka poteza ni le plemenita, ampak tudi dobra maketinška poteza.

Janja U.

sorodni članki