| 

Poslovne priložnosti

The Cup: festival festivalov

The Cup: festival festivalov

Festival Zlati boben se je pridružil novemu oglaševalskemu festivalu Intercontinental Advertising Cup (ICAC), prvemu globalnemu tekmovanju, ki zares razume in ceni velike lokalne ideje.

Globalni cunami je zajel ves svet. Vendar nima korenin in mora govoriti vsem ljudem po vsem svetu na enak način. Ljudje pa cenijo komuniciranje, povezano z regionalnim duhom in lokalnim razumevanjem. 'Genius loci' (značilnosti, posebnosti, duh kraja) je največja prednost pred globalno ustvarjenim oglaševanjem. Oglaševanjem, ki ni samo kopija anglosaksonskih vzorcev, in je kot takšno veliko bolj učinkovito, intimno in močno.

Intercontinental Advertising Cup Selection piše na diplomi vsakega v portoroško selekcijo uvrščenega zlatobobnovskega oglasa. Vsi finalisti Zlatega bobna bodo skupaj s finalisti azijskega ADFEST-a (www.adfest.com), iberoameriškega FIAP-a (www.fiap.com.ar) in evropskega Art Directors Club-a ADC*E (www.adceurope.org) uvrščeni na 2. festival The Cup in s tem v bazi interkontinentalnega ocenjevanja. Med ok. 1500 finalisti bo žirija izbrala ok. 200 nominirancev, med katerimi bo na svečani podelitvi podelila 38 Interkontinentalnih pokalov in en Veliki pokal.

Pot navzgor se začne s prvim korakom. Vsak naslednji je stopnico višje.

Vir: Golden Drum

sorodni članki