| 

Posel in moda

Prodaja novega Porscheja 911 s stekleno streho se bo začela jeseni

Prodaja novega Porscheja 911 s stekleno streho se bo začela jeseni

Družba Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG iz Stuttgarta z novim modelom 911 Targa zaključuje najhitrejšo menjavo generacij, kar smo jim bili doslej priča v družini 911. Dva nova motorja z direktnim vbrizgavanjem bencina v enaki meri izboljšujeta moč in gospodarnost. Namesto opcijskega avtomatskega menjalnika Tiptronic S je na voljo Porschejev menjalnik z dvojno sklopko, ki jemlje dih z izjemno hitrim prestavljanjem. Do spremembe je prišlo tudi pri dosedanjem štirikolesnem pogonu, ki ga je zamenjal elektronsko uravnavani sistem Porsche Traction Management (PTM).

Najmlajša modelska serija v novi generaciji 911 je še naprej na voljo v dveh izvedbah: kot 911 Targa 4 in kot 911 Targa 4S. Osnovno različico poganja 3,6-litrski bokser motor, ki z nazivno močjo 254 kW (345 KM) zagotavlja doseganje hitrosti do 284 km/h. Pogonski agregat izvedbe 911 Targa 4S iz 3,8-litrske gibne prostornine črpa moč 283 kW (385 KM) in športni avtomobil pospeši do 297 km/h.

Vrhunec zunanje podobe modela 911 Targa ostaja 1,54 m2 velika steklena streha, ki je sestavljena iz dveh segmentov: elegantnega pomičnega strešnega okna na sprednjem delu in nepremično nameščenega segmenta na zadnjem delu. Pri odpiranju do končnega položaja se strešno okno v sedmih sekundah pomakne pod zadnji segment. Nad potniškim prostorom se pri tem razprostre odprta površina, ki meri 0,45 m2. K strešnemu oknu serijsko sodi nov senčni rolo, ki potnike še bolj učinkovito ščiti pred radovednimi pogledi. Ko je zaprt, prekriva celotno površino pomičnega strešnega okna. Električno upravljanje poteka neodvisno od strešnega okna. Stekleno strešno okno in stekleni segment na zadnjem delu sta zatemnjena. Tako tudi v vročem poletnem soncu zagotavljata zaščito pred UV-sevanjem in preprečujeta prekomerno segrevanje notranjosti.


Porsche je s predstavitvijo nove Carrere začel z uvajanjem direktnega vbrizgavanja bencina pri športnih avtomobilih. Prednosti: do 8,5 % večja moč, 11,2 % manjša poraba goriva in 13,6 % nižja emisija CO2 glede na model in opremo.


Z novim 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko Porsche sedaj za doplačilo nudi alternativo 6-stopenjskemu ročnemu menjalniku. Novi menjalnik je zamenjal dosedanji Tiptronic S, poleg še nedosežene hitrosti prestavljanja pa ga odlikuje tudi izjemna varčnost. Novi 911 Targa tako izpolni domala vse želje glede dinamičnega užitka v vožnji: 911 Targa 4 iz mirovanja do hitrosti 100 km/h pospeši v 5,2 sekunde, zmogljivejša S-izvedba pa v 4,9 sekunde (v obeh primerih podatki veljajo za 6-stopenjski ročni menjalnik). Opcijski Porschejev menjalnik z dvojno sklopko prestavlja še hitreje in v tem pogledu postavlja nova merila: 911 Targa 4 s tem menjalnikom in 3,6-litrskim motorjem do 100 km/h pospeši že v 5,0 sekunde, medtem ko je najboljši doseženi čas pri Targi 4S 4,7 sekunde.


Naslednja menjava tehnologij je povezana s štirikolesnim pogonom. V novem modelu 911 Targa je vgrajen elektronsko uravnavani sistem Porsche Traction Management (PTM), ki je zamenjal dosedanji štirikolesni pogon z viskozno lamelno sklopko. Užitek v vožnji, ki ga zagotavljata zadaj vgrajeni motor in primarni pogon na zadnji kolesi, je pri tem sistemu združen s še večjo vozno stabilnostjo, vlečno silo in dinamičnimi krmilnimi lastnostmi. PTM namreč v vsaki vozni situaciji optimalni delež navora motorja preko lamelne sklopke dodatno prenaša tudi na sprednji kolesi. Tako kot pri vseh novih modelih Carrera 4 tudi tu serijska mehanska prečna zapora zadnje preme skrbi za še boljšo vozno dinamiko.


Novi 911 Targa bo naprodaj od 25. oktobra 2008 naprej. Za Targo 4 (z deželno opremo, vklj. z DDV v višini 20 % in z DMV v višini 13%) bo potrebno odšteti 111.580 EUR, za Targo 4S pa 123.850 EUR.

Vir: Porsche Slovenija d.o.o.

sorodni članki