| 

Poslovne priložnosti

Vsakdo je lahko zvezda … vsaj za 15 minut!

Vsakdo je lahko zvezda … vsaj za 15 minut!

Vsakdo je lahko zvezda … vsaj za 15 minut! In lahko ostane med zvezdami cel teden brezplačno!

Festival Zlati boben (več o festivalu zlati boben si preberite v tem prispevku) ni samo za izkušene kreativce z velikimi nagradami in opevane zvezde, ampak tudi za vse tiste, ki imajo nekaj pomembnega in zanimivega povedati.

 

  1. Ali se komunikacija zaradi tehnologije res spreminja ali se v resnici samo vračamo v prihodnost?
  2. Ali so izdelki in znamke res naši novi prijatelji ali pa se njihovi oblikovalci samo brezupno sprenevedajo?

To sta dve vprašanji, na kateri zbiramo odgovore za letošnji Prolog.

Svoja mnenja, razmišljanja, slike in primere lahko zainteresirani pošljejo preko spletne strani http://prolog.goldendrum.com. Prispevki bodo objavljeni na spletni strani pod naslovoma:

  • Back to the Future (http://prolog.goldendrum.com/?tag=back-to-the-future) in
  • BRANDrelationSHIPS (http://prolog.goldendrum.com/?tag=brandrelationships).

Vsak prispevek lahko tudi komentirate.

Posebna žirija bo izbrala deset najboljših prispevkov oz. njihovih avtorjev, ki bodo nastopili v živo v dveh okroglih mizah prvi dan festivala, to je v nedeljo, 5. oktobra 2008 ob 15h. Kreativni diskusiji bosta vodila Philippe Boutié, direktor pariške agencije LAMTAR in Giovanni Lunghi, predavatelj na goriški univerzi in direktor inštituta ADLAB@GO.

Izbrani predavatelji bodo nagrajeni z brezplačno kotizacijo za celoten festival Zlati boben v vrednosti 740 evrov.

Več informacij na www.goldendrum.com

sorodni članki