| 

Poslovne priložnosti

OpenAd za odprte glave

OpenAd za odprte glave

Oglaševalski festival Zlati boben bo tretjič zapored gostil tekmovanje OpenAd, ki se letos vrača z novim tekmovanjem, prvovrstno žirijo in največjo konkurenco doslej.

To je trenutek, na katerega ste čakali, saj je priložnost, da vsi zainteresirani predložite svoje lastne neobjavljene in nikoli prej videne TV oglase, tiskane oglase in ideje spletnega oblikovanja, v katerih se pojavlja katerikoli izdelek ali storitev.

Letos lahko predložite svoje ideje v štirinajst kategorij. Obstaja le eno pravilo: v predloženih idejah ne smete uporabljati imen blagovnih znamk, zaščitnih znakom ali izdelkov, povezanih z blagovno znamko. Rok za prijavo je 4. september.

Prijave v vseh treh skupinah (TV, tisk in internetno oblikovanje) bodo tekmovale za nagrado OpenAd Golden Drum Big Idea. Najboljše prijave v vsaki skupini bodo prejele nagrado OpenAd TV, OpenAd Print in OpenAd spletno oblikovanje. Zmagovalci bodo prejeli kotizacijo za festival Golden Drum 2008 in bodo 7. oktobra nagrado prejeli na odru na večernem slovesnem sprejemu največjega in najslavnejšega oglaševalskega dogodka leta v Novi Evropi.

Več informacij dobite na Več informacij na: http://www.goldendrum.com/en/competition/openad/ in http://www.openad.net/goldendrum/.

V letošnji žiriji festivala OpenAd Golden Drum Idea bodo Julian Boulding kot predsednik, Mick Devito, soustanovitelj Butterfield Day Devito Hockney – Partners BDDH; in Ingmar Janson, direktor alternativnih komunikacij in kreativnega načrtovanja pri Scholz & Friends Stockholm.

Predstavljamo vam predsednika žirije Juliana Bouldinga.

Julian Boulding je predsednik podjetja, ki ga je soustanovil leta 2002.

thenetworkone ponuja radikalno alternativo tradicionalnim mrežam oglaševalskih agencij. Podjetje s sedežem v Londonu dela po naročilu za multinacionalna marketinška podjetja mreže vodilnih neodvisnih agencij in strokovnjakov.

Njegovi klienti so med drugim: Dyson, Esselte, Exxon Mobil, Glaxo Smithkline, Honda, Johnson & Johnson, Lutron, Nestle, Nokia, Platinum Guild, Visit Britain in William Grant (Glenfiddich).

thenetworkone tudi ustvarja “mreže na zahtevo” za neodvisne agencije, ki že imajo mednarodne kliente in potencialne nove kupce ter izdaja prilogo časopisa Campaign “Vodilne neodvisne agencije na svetu” (“The World’s Leading Independent Agencies”) in gosti vsakoletni revijalni dogodek neodvisnih agencij “Independent Agency Showcase” na oglaševalskem festivalu v Cannesu.

Preden je ustanovil thenetworkone, je bil Julian predsednik mednarodnega oddelka v newyorški agenciji N.W.Ayer, kjer je vodil globalne kampanje za številne oglaševalce, tudi za Avon (“Let’s talk”) in Continental Airlines (“Work Hard. Fly Right”).

Julianova zgodnja kariera vključuje deset let dela za DMB&B (zdaj del Publicisa) in pridružena podjetja znotraj skupine. Zaporedoma je bil direktor projektov v londonskem DMB&B, kjer je delal za Procter & Gamble in Mars;globalni direktor projektov za Philips Electronics s sedežem na Nizozemskem in regijski direktor za Latinsko Ameriko s sedežem v Sao Paulu, kjer je ustanovil prvo podružnico DMB&B v Braziliji. Julian živi v Londonu z ženo in hčerkama. Ko ni doma in ne potuje, obnavlja stare hiše v Franciji.

Vir: Golden drum 2008

sorodni članki