| 

Uporabne informacije

Kako pripraviti dober zaposlitveni oglas?

Kako pripraviti dober zaposlitveni oglas?

Zakaj delodajalci objavljajo zaposlitvene oglase? Zaradi očitnega razloga - ker želijo pritegniti nove sodelavce. Oglašujejo z namenom, da prodajo svoj » produkt«- prosto delovno mesto strankam- primernim kandidatom. Ali se oglaševanje delovnega mesta razlikuje od oglaševanja produktov in storitev? V osnovi ne, saj povsod oglašujemo prek medijev z namenom, da potencionalne stranke prepričamo v nakup.

Če je oglaševanje delovnega mesta tako podobno oglaševanju izdelkov in storitev podjetja, zakaj ta potem ne vložijo več truda in znanja v pripravo privlačnih zaposlitvenih oglasov? Ker iskanje kadrov ni tako pomembno kot prodaja izdelkov in storitev podjetja? Glede na to, da so dobri sodelavci tisti, ki si zamislijo izdelke in storitve, jih poizvedejo ter na koncu prodajo prodajo, bi težko rekli, da so manj pomembni od stvari, ki jih naredijo.

Kljub temu večina slovenskih delodajalcev še vedno meni, da je iskanje sodelavcev postranska dejavnost. Pričakujejo, da bodo iskalci dela kar vskočili, ko bodo nekje zasledili njihov oglas. Pričakujejo, da je dovolj, da delavcu ponudijo plačo in bo ta prišel do njih.

Zaposlitveni oglasi večine podjetij so.......slabi. Kar nekaj » piscev« zaposlitvenih oglasov očitno še živi v času, ko so vladali časopisni oglasi in je bilo kandidatov dovolj ( in so bili nezahtevni). V tistih časih si lahkov oglas napisal, denimo » Iščemo prodajalca, ki je prijazen in zna prodajati« in drugi dan prejel dovolj ustreznih prijav. Danes s takšnim oglasom ne pritegnete nikogar več. Trg dela se je spremenil, delodajalci potrebujemo bolj specializirane posameznike, ti pa lahko izbirajo med več ponudniki dela.

Predstavljajte si, da prodajate gazirano pijačo. Pripravite oglas, na katerem je slika pijače in poleg napis »Pijte našo pijačo«Mislite, da bo to povečalo prodajo?

Mogoče leta 1970. Sodobne reklame za gazirane pijače reklamirajo nogomet, filmske in glasbene zvezde, skratka stvari, ki v potrošnikih zbudijo pozitivna čustva. Šele, ko dosežejo ta efekt, začnejo oglaševati še pijačo.

Če boste oglaševali delo, boste pritegnili v glavnem tiste, ki delo potrebujejo sedaj. Če boste oglaševali karierne možnosti, uspehe in izive, ki čakajo vaše prihodnje sodelavce, potem boste pritegnili kandidate, ki želijo boljše delo ter kariero.

Vir: Verlag Dashöfer, založba d.o.o

sorodni članki